کد خبر: ۲۱۰۸۵۱
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶
هفته اول لیگ قهرمانان اروپا- آتش‌بازی رئال با هت‌تریک رونالدو-گل 200 رونی برای منچستر‌

برتری پرگل بایرن، رئال‌ و منچستر‌، توقف یوه

شب اول از دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام 8 دیدار در سراسر اروپا آغاز شد. تیم‌های مدعی بایرن‌مونیخ،پاری سن‌ژرمن، رئال مادرید،من سیتی و منچستر‌یونایتد بازی‌های خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی‌های پرگل آغاز کردند. در ضمن تیم یوونتوس تنها تیم مدعی بود که در دانمارک متوقف شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برتری پرگل بایرن، رئال‌ و منچستر‌، توقف یوهدر هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در گروه‌های A تا D تیم‌های مدعی منچستر یونایتد، رئال مادرید، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و منچستر سیتی مقابل حریفانشان برتری پرگلی را بدست آوردند.

به گزارش تابناک، در ضمن تیم یوونتوس تنها تیم مدعی بود که در دانمارک متوقف شد. رئال مادرید درخانه گالاتاسرای به پیروزی پرگلی دست یافت، رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه علی سامی ین ترکیه با نتیجه 6 بر یک گالاتاسرای را در هم بکوبد.

برتری پرگل بایرن، رئال‌ و منچستر‌، توقف یوه
گروه  a
منچستر یونایتد در اولین دیدار دیوید مویس به عنوان سرمربی منچستر در لیگ قهرمانان اروپا به دیدار بایر لورکوزن رفت و موفق شد با یک گل به پیروزی برسد. وین رونی دقیقه 22 موفق شد با ضربه دیدنی تیمش را به گل برساندو به گلزن‌ترین بازیکن بریتانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود . منچستر‌یونایتد که پس از مدت ها کاگاوا ژاپنی را در بین بازیکنان اصلی خود داشت در ادامه بازی را کاملا در دست گرفت ومی‌توانست توسط روبین فان پرسی اختلاف را دوبرابر کند که موفق نبودند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد. در نیمه دوم بایر لورکوزن خیلی سریع به گل رسید. سیمون رولفس گل تساوی را برای لورکوزن به ثمر رساند اما فان پرسی خیلی زود این گل را پاسخ داد. وین رونی در دقیقه 70 گل سوم تیمش را ثبت کرد.

این گل 200 گل وین رونی برای منچستر‌یونایتد بود والنسیا گل چهارم منچستر را زد. در ادامه امر توپراک گل دوم مهمان را زد تا این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود منچستر‌یونایتد به پایان برسد.

رئال‌سوسیداد در دیگر دیدار این گروه میزبان شاختار دونتسک اوکراین بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر تیم اوکراینی به پایان رسید. آلکس تکسیرا هر دوگل این دیدار را به ثمر رساند.
جدول گروه
1- منچستر‌یونایتد 3 امتیاز-2- شاختار‌دونتسک 3 امتیاز-3- رئال‌سوسیداد صفر امتیاز-4- بایر لورکوزن صفر

گروه B
رئال مادرید در یکی از حساس‌ترین بازی های این هفته به دیدار گالاتاسرای رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 6 بر یک به برتری برسد. آنچلوتی در این دیدار گرت بیل ، گراتقیمت‌ترین بازیکن فوتبال جهان را روی نیمکت قرار داده بود . ایسکو پدیده فوتبال اسپانیا موفق شد در دقیقه 33 تنها گل رئال‌مادرید را به ثمر برساند . نکته مهم نیمه اول مصدومیت ایکر‌کاسیاس در دقایق ابتدایی بود که منجر شد تا دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا که در لیگا نیمکت نشین است ، این دیدار را نیز از دست بدهد و جای خود را به دیگو لوپس آماده دهد . جانشین کاسیاس نیز موفق بود و چندین بار مانع فروپاشی دروازه تیمش شد. در نیمه دوم رئال ابتدا با گل کریم بنزما اختلاف را به 2 گل رساند و در ادامه در حالی که گرت بیل نیز به ترکیب این تیم اضافه شد رونالدو موفق شد دو گل دیگر به ثمر برساند. اوموت بولوت نیز در دقایق پایانی یک گل بی‌ارزش را برای تیمش به ثمر رساند . در دقایق پایانی کریستیانو رونالدو جشنواره گل تیمش را تکمیل کرد و یک گل بسیار زیبا روی حرکت فردی به ثمر رساند تا اولین هت تریک این فصل لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کند و مجموع گل‌هایش برای رئال مادرید را در 204 بازی به 206 گل برساند.

کپنهاگن در دانمارک برابر یوونتوس یکی از مدعیان قهرمانی به میدان رفت که در پایان به تساوی یک بر یک رسید. نیکولای یورگنسن در دقیقه 14 تک گل کپنهاگن را به ثمر رساند و فابیو کوالیارلا گل یوونتوس را به ثمر رساند.
جدول گروه
1- رئال‌مادرید 3 امتیاز-2- یوونتوس 1 امتیاز-3- کپنهاگن 1 امتیاز-4- گالاتاسرای صفر امتیاز

گروهC
بنفیکا در پرتغال شب راحتی را برابر اندرلخت بلژیک سپری کرد و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد. فیلیپ جوریچیچ دقیقه 4 و لوئیزائو دقیقه 30 موفق شدند دو گل میزبان را در این دیدار به ثمر برسانند تا تیم پرتغالی موفق شود 3 امتیاز این دیدار را در خانه نگه دارند.

در دیگر دیدار این گروه المپیاکوس یونان برابر پاری‌سن ژرمن فرانسه به میدان رفت که در پایان با نتیجه چهار بر یک متحمل شکست شود . در این دیدار ابتدا ادینسون کاوانی برای تیم پاریسی گلزنی کرد اما طولی نکشید که ولادمیر وینز موفق شد گل تساوی را برای تیم یونانی به ثمر برساند. در نیمه دوم پاری‌سن ژرمن عطش زیادی برای گلزنی از خود نشان داد و در نهایت موفق شد با دو گل تیاگو موتا در دقایق 68 و 73 و گل مارکوئینهوس در دقیقه 86 برتری خود را به حریفش دیکته کند.
جدول گروه
1- پاری‌سن ژرمن امتیاز-2- بنفیکا 3 امتیاز-3- المپیاکوس صفر امتیاز-4- اندرلخت صفر امتیاز

گروه D
مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برای پیروزی در اولین دیدار خود در این فصل کار سختی نداشت و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر زسکا مسکو را شکست دهد. زودترین گل این شب در این دیدار زده شد. دیوید آلابا اتریشی موفق شد خیلی زود بایرن‌مونیخ را در این دیدار جلو بیندازد . دیگر گل باواریایی‌ها را نیز ماریو مانژوکیچ به ثمر رساند. بایرنی‌ها در نیمه دوم نیز موفق شدند دروازه مهمان خود را باز کنند. آرین روبن هلندی در دقیقه 68 دیگر گل بایرن را به ثمر رساند تا اولین پیروزی پپ گوآردیولا در لیگ قهرمانان اروپا با بایرن‌مونیخ به دست آید.

منچستر‌سیتی نیز که در 6 بازی خارج از خانه قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا 5 شکست را تجربه کرده بود ، موفق شد ویکتوریا پلژن جمهوری چک را با 3 گل در هم بکوبد . نیمه اول این دیدار گلی در بر نداشت. هر چند سرخیو آگرو آرژانتینی می توانست در نیمه نخست تیمش را به گل برساند اما ضربه او به دیرک دروازه خورد . در نیمه دوم فیروزه‌ای پوشان شهر منچستر بازی را طوفانی آغاز کردند و موفق شدند به 3 گل زودهنگام برسند. ادین ژکو ابتدا موفق شد منچستر را جلو بیندازد . در ادامه دو گل یایا توره و سرخیو آگرو مهمان به 3 امتیاز این دیدار دست یافت.
جدول گروه
1- منچستر‌سیتی 3 امتیاز-2- بایرن‌مونیخ 3 امتیاز-3- زسکا مسکو صفر امتیاز-4- ویکتوریا پلژن صفر امتیاز

سایر بازی‌های هفته اول مرحله لیگ قهرمانان اروپا امشب چهارشنبه شب برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین