کد خبر: ۲۱۱۰۵۰
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۳

آقای روحانی رأی مردم حلالت باد

مردم خراسان شمالی با انتصاب پرویزی در سمت استانداری، ثمره شیرین حضورشان در پای صندوق رأی را چشیدند. ودرهر کوی و برزن می گویند: آقای روحانی رأی مان حلالت باد
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  اسماعیل حسین پور در سایت توس‌پرس نوشت: انتخاب دکتر روحانی از سوی مردم ایران با امیدهای بی شماری مردم همراه بود و دکتر روحانی با انتصاب های خردمندانه اش به خوبی پای در مسیر خواست عالمانه مردم نهاده است. او ثابت کرده است که صدای توده های مردم و نخبگان را شنیده است و می شنود و همچنان بر آرمان بلند مردم باوری ایستاده است و در این راه روشن ناملایمات را به جان می خرد.

روحانی در این کوتاه مدت در عرصه سیاست خارجی و داخلی خوش درخشیده است و «اگر بگذارند» کارهای بایسته و شایسته ای را به فرجام مبارکی خواهد رساند که برای نظام و ملت ثمربخش خواهد بود.

نه تنها روحانی که دولتمردان و وزرای وزینش نیز با تکیه بر اندیشه و خرد ورزی کارهای فرخنده ومبارکی را در استانها آغار نموده اند که تازه ترین آن انتصاب استاندار خراسان شمالی است که با تدبیر و درایت وزیر محترم کشور و موافقت هیأت محترم دولت یکی از خواسته های مردم خراسان شمالی از دولت تدبیر و امید که انتصاب استاندار با تجربه، کارآزموده و همسو با دولت و همراه با مردم بود محقق شد .

خوشبختانه با تدبیر دولت مردم مدار،آقای مهندس پرویزی به عنوان استاندار خراسان شمالی منصوب شد. این خبر موجی از شادی را دربین مردم ونخبگان برانگیخت.دولت بااین «آری»خردمندانه اش به مردم خراسان شمالی لبخند را بر لب مردم این خطه از ایران اسلامی نشاند.

خراسان شمالی در طول 9سال تأسیس 7 استاندار را تجربه کرده بود و یکی از دلایل عدم رشد وتوسعه نیافتگی استان تغییر مکرر استانداران بود که مردم سخت نگران بودند که دولتمردان باز هم صدای شان را نشنوند ولی دولت آقای روحانی و وزیر فرهیخته کشور با انتخاب گزینه ای که مورد تأیید و تأکید مردم استان بود ثابت کردند که رأی مردم و نظرشان را عزیزمی دارد.

امروز مردم خراسان شمالی با این انتصاب، ثمره شیرین حضورشان در پای صندوق رأی را چشیدند. امروز مردم خراسان شمالی شادمان از درایت و تدبیر دولت، لبخند امید بر لب دارند و در هر کوی و برزن می گویند: آقای روحانی رأی مان حلالت باد که به خواست مان« آری» گفتی و ثابت کردی که همواره در کنار مردم هستی و خواهی ماند.

حالا در خراسان شمالی ، سرزمین «باب الرضا» و «گنجینه فرهنگ ها» و «رنگین کمان اقوام» مردم انقلابی و ایستاده بر ستیغ قله عزت و غیرت ،خویش را بر فراز می بینند و احساس می کنند دولت در این فرخنده ایام نوید و عیدی بزرگی به مردم صبور و صمیمی خراسان شمالی داده است.

امروز توده های مردم در کنار ائمه محترم جمعه، نمایندگان محترم مجلس درکنار فعالین سیاسی استان با یکدیگر همصدا و همراه شده اند و برای ساختن دیارشان در کنار استانداری از جنس خودشان که از پختگان سیاسی و دارای سوابق ارزشمند کاری است ،بیش از گذشته یار و یاور دولت و دولتمردان خواهند بود و امیدوارند که با این همدلی و همراهی، دیار «آری» گفته به دولت آقای روحانی بتواند روزهای خوشی برای توسعه و بالندگی استان رقم زند و با این موج همدلی ها و همت و حمایت ها عقب ماندگی های تاریخی استان کاهش یابد.

مردم خراسان شمالی امروز امیدوار و شادمان اند و این نخستین انتصاب پرثمر دولت تدبیر و امید در دیارشان را عزیز می دارند و دولتمردان برخاسته از میان مردم نیز نیک می دانند که چگونه این سرمایه بزرگ را حراست و حفاظت کنند و در مسیر خدمت رسانی به این مردم همواره همراه ، چگونه دریایی دل را با خود همراه کنند. امید که این موج شادی در دیگر استانها فراگیر شود.

تا باد چنین بادا !
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین