کد خبر: ۲۱۱۵۱۲
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳

صدور حکم قصاص برای قاتل جنایتکار

نگهبان پارکینگ عمومی که پس از قتل دوستش جسد او را در چاه انداخته بود پس از محاکمه به قصاص محکوم شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در این پرونده رسول 33 ساله معروف به امیر قرقی متهم به قتل دوست خود به نام عیسی و سرقت 7 ملیون و 500 هزار تومان از خودروی وی می باشد. این قتل در آذرماه سال 90 و در یک پارکینگ عمومی در حوالی میدان سپاه تهران رخ داده است.

هفته گذشته متهم به قتل در شعبه 74 دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت که با قبول اتهاماتش گفت: من در یک پارکینگ عمومی نگهبان بودم، چند روز قبل از این حادثه یک شب که در خانه با مقتول نشسته بودیم همکارم زنگ زد و گفت چند به پارکینگ حمله کرده اند. من و عیسی سریع خود را به پارکینگ رسانده و مهاجمان را فراری دادیم بعد از این ماجرا مدیر پارکینگ از عیسی خوشش آمد و او را استخدام کرد اما مقتول به جای کار کردن مدام با چاه صحبت می کرد و مدعی بود افرادی قصد دارند از داخل چاه به او حمله کنند. این رفتارش باعث شد خیلی زود اخراج شود.

وی ادامه داد: شب حادثه من در خواب بودم که مقتول سراغم آمد و خواست یک خودروی پژو را به او امانت دهم تا به مراسم عروسی برود. وقتی گفتم نمی توان این کار را انجام دهم ضربه ای به صورتم زد که در دفاع یک میله آهنی را به طرفش پرتاب کردم و میله به سرش اصابت کرد. وقتی به خودم آمدم عیسی مرده بود، خیلی ترسیدم به همین خاطر جسدش را شبانه داخل چاه انداختم. بعد هم خودروی او را برداشته و به خانه ام رفتم. زیر صندلی ماشین 2 میلیون و 300 هزار تومان پول بود که آنها را برداشته و با آنها خانه ای اجاره کردم و بعد هم ماشین را به پارکینگ برده و در آنجا رها کردم.

به گزارش مهر،پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش رئیس دادگاه ختم رسیدگی به این پرونده را اعلام و همراه 4 قاضی مستشار برای صدور حکم وارد شور شده و رسول را به قصاص محکوم کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین