کد خبر: ۲۱۱۸۳۲
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵

پخش زنده سخنرانی رییس‌جمهور در سازمان ملل از 5 شبکه رادیو و تلویزیونی

رییس جمهور امشب (سه شنبه) در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک سخنرانی خواهد کرد؛ این نخستین سخنرانی روحانی در این نهاد بین المللی است و رسانه های خبری از سراسر جهان قصد دارند تا سخنرانی وی را به طور مستقیم و زنده به جهان مخابره کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در این میان شبکه های تلویزیونی خبری ایران نیز برنامه ریزی کرده اند تا این سخنرانی مهم را به طور زنده برای مخاطبان خود و به ویژه هموطنان پخش کنند.

از این رو، شبکه خبر این سخنرانی را به طور زنده برای مخاطبان فارسی زبان در داخل و خارج پخش می کند، شبکه پرس تی‌وی به زبان انگلیسی و شبکه العالم برای مخاطبان عرب زبان این سخنرانی را پوشش خواهد داد.

شبکه رادیویی ایران نیز این مراسم را برای مخاطبان خود پخش می‌کند. همچنین شبکه هیسپان تی‌وی این سخنرانی را به زبان اسپانیایی برای مخاطبان خود پخش می‌کند.

به گفته حمیدرضا عمادی، مدیر اتاق خبر شبکه پرس تی‌وی، دو نفر در نوبت صبح مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهند کرد و رییس جمهوری ایران پنجمین سخنران نشست بعد از ظهر است. در صورتی که سخنرانان فرصت 20 تا 30 دقیقه‌ای در نظر گرفته شده برای هر کدام را رعایت کنند، سخنرانی دکتر روحانی حدود ساعت 11 و 30 دقیقه امشب به وقت تهران آغاز می‌شود.

وی تاکید گفت: که ترجمه انگلیسی متن سخنرانی رییس جمهوری، همان متنی است که از سوی ایران به زبان انگلیسی در اختیار سازمان ملل قرار داده می شود و مترجمان این نهاد بین المللی آن را به صورت روخوانی از متن ارایه می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین