کد خبر: ۲۱۲۰۵۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸

خواستگاری با طعم گروگانگیری و قتل

جوانی که در پی شنیدن جواب منفی از دختر مورد علاقه‌اش در مراغه اقدام به گروگانگیری و قتل کرده بود، خود نیز در درگیری با نیروهای پلیس کشته شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار مسعود خرم‌نیا فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی در این باره گفت: بدنبال گزارش مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی110، مبنی بر کشته‌شدن فردی در پاساژ گنبد کبود شهرستان مراغه، ماموران در این محل حاضر و اقدامات گسترده‌ای برای دستگیری متهم به قتل انجام دادند.

وی افزود: در این حادثه که شب گذشته ساعت 20 و 20 دقیقه اتفاق افتاد، جوان 33ساله اهل کرمان، ساکن تهران که از خواستگاری دختر مقتول جواب منفی شنیده بود در یک فرصت مناسب پدر دختر مورد علاقه‌اش را در پاساژ گنبد مراغه با اسلحه کمری به قتل رساند و به دنبال آن جوان 26 ساله‌ای را نیز به منظور فرار از صحنه قتل گروگان گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی ادامه‌داد: گروگانگیر پس از کشتن مقتول، گروگان را سپر خود قرار داد تا از محل متواری شود اما با تدابیر انتظامی و حضور مسولان شورای تامین شهرستان در محل، گفت‌وگو با گروگانگیر را آغاز کردند، متهم به قتل مسلح که متقاعد نشده بود به سوی ماموران و مردم تیراندازی کرد که در این حادثه ماموران نیز مقابله به مثل کرده و گروگانگیر را به هلاکت رساندند.

به گزارش ایسنا،وی خاطرنشان کرد: گروگان با حضور به موقع پلیس در یک اقدام سریع که آسیب سطحی برداشته بود، آزاد و به صورت سرپایی مداوا شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین