کد خبر: ۲۱۲۴۱۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۴

خروج نمایندگان از جلسات علنی ممنوع شد

براساس این مصوبه هیئت رئیسه از این پس اگر تعداد نمایندگان حاضر در یک جلسه علنی به 200 نفر برسد، دیگر نمایندگان حاضر در جلسه اجازه خروج از صحن مجلس را نخواهند داشت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم گرگان در مجلس جزئیات جلسه غیر علنی مجلس را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس از برگزاری جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس خبر داد و گفت:‌ در این جلسه رئیس مجلس و اعضای هیئت رئیسه مصوباتی را در مورد نظم و انضباط حضور نمایندگان و نشست‌های علنی مجلس داشتند که به نمایندگان گفته شد.

وی ادامه داد: هیئت رئیسه در خصوص حضور نمایندگان و حد نصاب آنها در یک جلسه علنی توضیحاتی را به نمایندگان ارائه داد و از نمایندگان خواست که با حضور خود در نشست‌های علنی منظم‌تر بانشد.

این نماینده مجلس همچنین تصریح کرد: براساس این مصوبه هیئت رئیسه از این پس اگر تعداد نمایندگان حاضر در یک جلسه علنی به 200 نفر برسد، دیگر نمایندگان حاضر در جلسه اجازه خروج از صحن مجلس را نخواهند داشت.

به گزارش تسنیم،طاهری اضافه کرد: طبق آئین‌نامه داخلی مجلس تعداد حاضرین در جلسات علنی برای رای‌گیری‌ها و رسمیت‌یافتن جلسات، باید دوسوم تعداد کل نمایندگان یا 194 نفر باشد اما برای منظم‌تر شدن جلسات، هیئت‌رئیسه تصمیم گرفت که از خروج نمایندگان در صورت حضور یافتن بیش از 200 نماینده در صحن، جلوگیری کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین