کد خبر: ۲۱۲۵۰۰
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷

شگرد عجیب زن تبهکار برای سرقت از مردان

زن معتاد که با فریب مردان ، آنها را با آبمیوه مسموم بیهوش می کرد و اموالشان را به سرقت می برد هنگام سرقت از آخرین قربانی خود دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اسفندماه سال 91 مردی با مراجعه به کلانتری 140 باغ فیض به مأموران اعلام کرد : دو روز پیش زنی 30 ساله ای برای نظافت به خانه آورده شد ، اما به بهانه دادن آبمیوه مرا بیهوش کرد و زمانیکه به هوش آمدم متوجه شدم که کیف دستی حاوی پول و مدارک شناسایی ام سرقت شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت به شیوه بیهوشی» و به دستور شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

مالباخته پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : عصر 28 بهمن سال 91 ، مقابل شیرینی فروشی در منطقه مرزداران با ماشین ایستاده بودم که زنی 30 ساله ای تقاضای کمک کرد و شروع به گریه و زاری کرد و عنوان داشت که بچه یتیم دارد و حاضر است تا در خانه هم کار کند . من نیز از روی ناآگاهی و دلسوزی وی را به خانه بردم . زمانیکه به خانه رسیدم ، این زن شروع به کار کرد و من نیز در حال استراحت بودم تا اینکه پس از گذشت حدود 30 دقیقه ، لیوان آبمیوه ای تهیه و برایم آورد که به محض خوردن مقداری از آن ، بیهوش شدم . پس از گذشت دو روز زمانیکه به هوش آمدم ، متوجه شدم که کیف دستی حاوی سه میلیون تومان وجه نقد ، گوشی تلفن همراه و گذرنامه ام به سرقت رفته است .

با آغاز تحقیقات ، کارآگاهان پایگاه دوم آگاهی با بررسی پرونده های مشابه موفق به شناسایی تعداد دیگری از مالباختگان شدند که به همین شیوه و از سوی زن جوانی مورد سرقت قرار گرفته بودند .

یکی از این مالباختگان نیز در اظهارات مشابهی به کارآگاهان گفت : 14 خرداد سال 92  زن جوانی به بهانه مسیر مستقیم سوار خودروی اینجانب شد و پس از مدت کوتاهی ، تمایل به دوستی کرد. پس از مقداری چرخیدن در خیابان ها و صحبت کردن ، این زن درخواست نوشیدنی کرد و من نیز دو آبمیوه خریدم اما پس از نوشیدن مقداری از آبمیوه ، ظرف چند دقیقه بیهوش شدم . فردای آن روز زمانیکه بیدار شدم ، متوجه شدم که چند سکه طلا و سرویس طلای خواهرم به ارزش تقریبی 20 میلیون تومان سرقت شده و از سوی مردم به بیمارستان منتقل شده ام .

سرانجام ساعت 10 شب 14 شهریور امسال مأموران کلانتری 140 باغ فیض هنگام گشت زنی در بلوار میرزایی متوجه تجمع تعدادی از شهروندان شدند که قصد داشتند مانع از فرار زن جوانی شوند . با حضور مأموران در محل ، زن جوان قصد فرار از محل را داشت که از سوی مأموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد .

در بازرسی از اموال همراه متهم ، مأموران کلانتری 140 موفق به کشف تعدادی مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر از جمله یک گذرنامه شدند که با بررسی سوابق موجود در سیستم جامع پلیس مشخص شد که گذرنامه دارای سابقه سرقت بوده و پرونده سرقت آن در پایگاه دوم آگاهی در حال رسیدگی است.

متهم که خود را به نام مریم حیدرزاده معرفی کرده بود ، منکر هرگونه سرقت شد و مدعی شد که گذرنامه متعلق به فردی است که تا چندی پیش با وی ارتباط دوستانه داشته و مدارکش به صورت امانت نزد او باقی مانده است !! .

با انتقال متهم به پایگاه دوم آگاهی ، کارآگاهان موفق به شناسایی هویت واقعی متهم به نام "زهرا . ح" شدند که دارای سوابق متعدد دستگیری است . همزمان با شناسایی هویت واقعی متهم ، از مالباختگانی که به شیوه بیهوشی مورد سرقت قرار گرفته بودند نیز برای شناسایی متهم دعوت انجام شد و آنها نیز بلافاصله پس از مواجهه حضوری با متهم ، وی را به عنوان سارق اموال خود مورد شناسایی قرار دادند .

"زهرا . ح" که پس از شناسایی هویت واقعی و مالباختگان چاره ای جز اعتراف نداشت ، به ناچار لب به اعتراف گشود و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : حدود 9 سال پیش از سوی همسرم که به مصرف موادمخدر اعتیاد داشت ، به مصرف هروئین اعتیاد پیداکردم . از آنزمان و با وجود متارکه از همسرم ، همچنان به مصرف مواد اعتیاد دارم و تمامی پول و طلاهای به دست آمده در سرقت ها را نیز صرف خرید موادمخدر کرده ام .

به گزارش جام جم،سرهنگ کارآگاه میرزکی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر ، گفت : در حال حاضر رسیدگی به پرونده در مراحل اولیه است و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است . به همین خاطر از تمام شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته اند دعوت می شود تا برای شناسایی متهم و پیگیری شکایات خود به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان آزادی – خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین