کد خبر: ۲۱۲۵۰۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰

توقف خرید و فروش در بازار ارز و سکه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تسنیم نوشت:

صراف‌های فردوسی درحالی نرخ فروش دلار را ۳۰۸۰ تومان و سکه طرح جدید را یک میلیون تومان اعلام کرده اند که طبق اذعان فعالان بازار هیچ خریدار و فروشنده‌ای در بازار وجود ندارد.

روز گذشته بعد از آنکه خبر گفت‌وگوی تلفنی حسن روحانی و باراک اوباما به بازار رسید قیمت دلار و سکه با تکانه‌هایی همراه شد و براساس آن دلار از 3010 تومان به 2950 تومان کاهش پیدا کرد.

البته کاهش قیمت دلار و سکه چند ساعت بیشتر طول نکشید و از ظهر به بعد بازار شاهد تغییر قیمت تابلوی صرافی‌ها بود که براساس آن دلار بار دیگر وارد مدار 3000 تومان شد و تا پایان روز بعد از ثبت رکوردهای مختلف از جمله 3050 تومان سرانجام با نرخ 3015 تومان به کار خود خاتمه داد.

طبق آنچه صراف‌ها و فعالان حاضر در بازار ارز فردوسی به خبرنگارما گفتند هم اکنون نرخ دلار در کف بازار ارز برای فروش 3080 تومان و برای خرید 3030 الی 3050 تومان است. یورو نیز با قیمت 4050 تومان خریداری و با قیمت 4100 تومان فروخته می شود. صراف‌ها البته این را هم گفتند که امروز خریدار و فروشنده‌ای در بازار برای دلار وجود ندارد و کماکان معاملات ارزی فردوسی در کماست.

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار با نرخ 970 تومان از مردم خریداری می شود اما با نرخ یک میلیون تومان توسط صراف‌ها برای متقاضیان قیمت گذاری شده است؛ همچنین نیم سکه نیز با نرخ 480 تومان خریداری و 500 تومان فروخته می شود.

ربع سکه بهار آزادی نیز با نرخ 270 تومان خریداری و با نرخ 320 تومان به فروش می رسد همچنین نرخ خرید و فروش سکه یک گرمی به ترتیب 180 و 200 هزار تومان در این تابلوها درج شده است.

هر گرم طلای 18 عیار نیز در بازار تهران 101 هزار تومان و هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ارزش 1336 دلار قیمت گذاری شده و مورد مبادله قرار می گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین