کد خبر: ۲۱۲۵۰۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲

شرط تخصیص یارانه بیشتر به رسانه‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در خصوص وضعیت یارانه مطبوعات نیز تصریح کرد: باید ضوابط جدیدی برای یارانه مطبوعات تنظیم کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش تسنیم وزیر ارشاد با بیان اینکه از نظر ما کار خانه سینما تمام شده است، گفت: قطعا به کمیسیون فرهنگی خواهم رفت و توضیحات لازم را خواهم داد.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل خبرگزاری جمهوری‌اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت خانه سینما و اینکه کمیسیون فرهنگی مجلس از وی خواستار توضیح در این باره شده است، گفت: از نظر ما مسئله خانه سینما تمام شده است اما قطعا به کمیسیون فرهنگی خواهیم رفت و توضیحات خود را خواهیم داد.

وی در پاسخ به سوال پیرامون تغییر در ضوابط صدور خبرگزاری‌ها نیز اظهار داشت: باید بین سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها تفکیک قائل شویم چرا که سایت‌های خبری با داشتن حداقل نیرو و حتی یک یا دو نفر می‌توانند فعالیت‌های خود را داشته باشند، اما خبرگزاری‌ها وضعیت متفاوتی دارند و قطعا نیاز به نیروی متخصص و مشخص زیادی نسبت به سایت‌های خبری دارند و انشاءالله به سمتی خواهیم رفت که در صدور مجوز برای خبرگزاری‌ها دقت بیشتری داشته باشیم.

وی همچنین در خصوص وضعیت دانشکده خبر و برنامه‌های وزارت ارشاد برای این دانشکده نیز اظهار داشت: دانشکده خبر باید به سمتی حرکت کند که هم بتواند در دوره‌های کاردانی و کارشناسی و هم کسانی که در حوزه خبرگزاری‌ها فعالیت می‌کنند را آموزش‌ لازم بدهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در خصوص وضعیت یارانه مطبوعات نیز تصریح کرد: باید ضوابط جدیدی برای یارانه مطبوعات تنظیم کنیم.

وی افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که رسانه‌هایی که از نظر کیفی تولیدات و تیراژ بیشتر و بهتری دارند نیز از یارانه بیشتری برخوردار باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین