کد خبر: ۲۱۲۶۳۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱

تصمیمات جدید درباره قیمت خوردو

رئیس شورای رقابت از برگزاری جلسه شورا و وزیر صنعت، معدن و تجارت برای بررسی واقعیت‌های صنعت خودرو خبرداد و گفت: نعمت زاده مطرح کرد که شورای رقابت در مورد دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو و کنترل بازار با این وزارتخانه همکاری داشته باشد،
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جمشید پژویان از برگزاری جلسه شورای رقابت در روز جاری با محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، قائم مقام و برخی معاونین این وزارتخانه خبرداد و گفت: برخی محورهایی که مدنظر مسئولان این وزاتخانه بود در جلسه امروز مطرح شد.

رئیس شورای رقابت با بیان اینکه در جلسه امروز مسائل صنعت خودرو مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: واقعیت های این صنعت مطرح و مقرر شد که در جلسه روز چهارشنبه شورا این موضوع بر اساس مستندات مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد که شورای رقابت در مورد دستورالعمل قیمت گذاری خودرو و کنترل بازار با این وزارتخانه همکاری داشته باشد، براین اساس شورای رقابت نیز همکای لازم را در جهت نقشه راه صنعت خودرو با این وزارتخانه انجام خواهد داد.

پژویان با تاکید بر اینکه شورای رقابت و وزارت صنعت به طور تقریبی در تمام زمینه ها با یکدیگر توافق دارند، تصریح کرد: در مجموع جلسه امروز شورا با مسئولان وزارت صنعت مثبت ارزیابی می شود. شورا و وزارتخانه هیچ مسکلی در زمینه دیدگاه ها با هم ندارند و فقط باید راهکارها به صورت هماهنگ باشد.

به گزارش مهر،رئیس شورای رقابت با اشاره به اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت بر جایگاه شورا تاکید کرد، گفت: برخي ها از مسائل ميان شورا و وزارت صنعت سوء استفاده کرده و در جهت منافع خود بهره برداري مي‌كنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین