کد خبر: ۲۱۲۷۲۴
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴

شهادت سالانه 100 مامور ناجا در مبارزه با موادمخدر

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: از آنجایی که در زمان انقلاب شهربانی با مردم مقابله کرده بود و بسیاری از مردم بی‌گناه را مورد ضرب و شتم قرار داده یا دستگیر کرده بود، مردم نسبت به این دستگاه بی‌اعتماد شده بودند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده نیرو انتظامی گفت: به طور میانگین در هر سال 100 مامورنیروی انتظامی در مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر به شهادت می‌رسند.

سرداراسماعیل احمدی‌مقدم در گفت‌و گو با ایسنا،در این باره گفت: شهادت این ماموران خدوم نشانگر این است که دفاع از امنیت و آرامش مردم منحصر به دفاع‌مقدس نیست و همواره ادامه دارد.

وی گفت: در زمان آغاز انقلاب شهربانی و ژاندارمری متحمل ضربات سختی شدند چرا که بخشی از نیروهای آنها از کشور گریختند و بخشی دیگر نیز دستگیر شدند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: از آنجایی که در زمان انقلاب شهربانی با مردم مقابله کرده بود و بسیاری از مردم بی‌گناه را مورد ضرب و شتم قرار داده یا دستگیر کرده بود، مردم نسبت به این دستگاه بی‌اعتماد شده بودند.

وی افزود: امام‌خمینی (ره) با هوشمندی تمام هویت جدیدی به این سازمان‌ها دادند و اعتماد را به مردم بازگردانده و پرسنل خدوم شهربانی را به خدمت بازگرداندند.

فرمانده ناجا ادامه داد: با گذشت زمان کمیته‌های انقلاب اسلامی با محوریت مساجد تشکیل شد و بخشی از امنیت محلات به آنها واگذار شد.

احمدی‌مقدم تصریح‌کرد: بعد از جنگ تصمیم گرفته شد نیروها یکپارچه شوند تا در یک سازمان واحد قرار گیرند.

فرمانده ناجا گفت: در زمان جنگ تمام دستگاه‌های امنیتی هم در میدان و هم در پشت صحنه‌های نبرد (مبارزه با گروه های منافقین) نقش‌آفرینی زیادی داشتند.

وی تاکید کرد: امروز شرایط امنیتی ایران به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست و ما نباید امنیت کشور را با زمان اوایل انقلاب و دوران جنگ مقایسه کنیم.

فرمانده ناجا اظهارکرد: امروز وضعیت امنیتی کشور را می‌توان با کشورهای پیشرفته مقایسه کرد و آمارهای سازمان‌های بین‌المللی در این باره نیز بیانگر وضعیت مناسب امنیت در ایران است.

وی تاکید کرد: امروز نیروهای امنیتی کشور در حوزه دانش و فناوری نیز اگر پیشرفته‌ترین نباشند در مسیری قرار دارند که با سرعت به سمت توسعه‌یافتگی پیش می‌روند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین