کد خبر: ۲۱۲۸۰۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۱

توضیحات وزیر کشور درباره تصادف اتوبان قم

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون ابعاد سفر رئیس‌جمهور به نیویورک با حضور سخنگوی وزارت امورخارجه مورد بررسی قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: منصور حقیقت‌پور نائب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز خانم افخم سخنگوی وزارت امورخارجه حضور یافت و در مورد سفر رئیس‌جمهور و گفت‌وگوی تلفنی آقای روحانی با اوباما توضیحاتی به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: در بخش دیگری از این جلسه، سخنگوی وزارت امورخارجه در مورد مذاکرات رئیس‌جمهور در نیویورک و گفت‌وگوهای 1+5 و مذاکرات هسته‌ای مواردی را مطرح کرد.

نائب رئیس‌ کمیسیون امنیت‌ملی مجلس تاکید کرد: در بخش دیگری از این جلسه و پس از حضور خانم افخم، وزیر کشور برای پاسخ به سوال آقای تابش نماینده اردکان در کمیسیون حضور یافت و توضیحاتی در خصوص علل تصادفات جاده‌ای و همین‌طور حادثه تصادف اتوبان تهران-قم نکاتی را مطرح کرد.

به گزارش تسنیم،حقیقت‌پور در پایان خاطرنشان کرد:‌ در این جلسه قرار شد که آقای تابش توضیحات وزرای مرتبط دیگر با تصادفات جاده‌ای و تصادف اتوبان تهران-قم را شنیده و سپس در این مورد به جمع‌بندی نهایی برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین