کد خبر: ۲۱۲۸۳۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۳

توقف میلان در شب پیروزی مدعیان لیگ قهرمانان

در نخستین روز هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های چلسی، آرسنال ، دورتموند و بارسلونا موفق شدند برابر حریفان خود به پیروزی برسند اما میلان متوقف شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شب اول از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 دیدار در قاره سبز به پایان رسید.

گروه E

چلسی در دیگر دیدار این گروه در رومانی به دیدار استوابخارست رفت و موفق شد با چهار گل میزبانش را در هم بکوبد. بازیکنان چلسی بازی را بهتر آغاز کردند اما فرناندو تورس که با روحیه خوب به دلیل جریمه نشدن از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس در ترکیب ثابت چلسی قرار گرفته بود خیلی زود دچار مصدومیت شد و جای خود را به ساموئل اتوئو داد. در ادامه خبرهای خوش برای چلسی رسید. سانتر شورله و تاثیر اتوئو باعث شد تا رامیرس برزیلی اولین گل بازی را به ثمر برساند. چلسی در دقایق پایانی نیمه نخست گل دوم را نیز به ثمر رساند. دانیل جئورجیوسکی به اشتباه توپ را وارد دروازه خودی کرد تا چلسی 2 بر صفر جلو بیفتد. دیگر گل چلسی را در این دیدار رامیرس در دقیقه 58 به ثمر رساند. چلسی می‌توانست چل چهارم رو هم خیلی زود به ثمر برساند که ضربه خوان ماتا به دیرک دروازه اصابت کرد . در دقایق پایانی بازی نیز فرانک لمپارد موفق شد گل چهارم را برای آبی‌های لندن به ثمر برساند تا شب رویایی برای این تیم رقم خورد.

شالکه که در بازی قبلی خود توانسته بود به پیروزی برسد، برابر بازل سوئیس قرار گرفت و در پایان به با یک گل به برتری رسید. تک گل آبی‌های شالکه را در این دیدار ژولین درکسلر در دقیقه 54 به ثمر برساند.

جدول گروه:

1- شالکه 2 بازی، 6 امتیاز

2- چلسی 2 بازی، 3 امتیاز

3- بازل 2 بازی، 3 امتیاز

4- استوا‌بخارست 2 بازی، صفر امتیاز

گروه F

به نظر می‌رسد این روزها تیمی جلودار آرسنال نیست. شاگردان آرسن ونگر موفق شدند در خانه تیم قدرتمند ناپولی را با 2 گل شکست دهد و موقعیت خود را در صدر جدول بهبود بخشد. مسوت اوزیل در دقیقه 8 اولین گلش را برای آرسنال روی پاس آرون رمزی به ثمر رساند. اوزیل در دقیقه 15 در نقش سازنده ظاهر شد و توپچی‌ها موفق شدند گل دوم خودشان را با ضربه اولیور ژیرو از یک قدمی دروازه به ثمر برساند تا آرسنال خیلی زود اختلاف را دو برابر کند.

به گزارش ایسنا،بوروسیا دورتموند نیز در حالی که رومن وایندن فالر دروازه بان خود و یورگن کلوپ سرمربی خود را به دلیل اخراج در بازی قبل در اختیار نداشتٰ ، موفق شد در خانه دومین شکست را به مارسی تحمیل کند و با سه گل به پیروزی برسد. اولین گل این دیدار را روبرت لواندوفسکی مهاجم گلزن لهستانی در دقیقه 19 به ثمر رساند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد. دورتموندی‌ها در نیمه دوم نیز بازی را بهتر شروع کردند و در دقیقه 52 به گل دوم خود نیز رسیدند. اینبار مارکو رویس موفق شد برای دورتموندی‌ها گلزنی کند. لواندوفسکی در دقیقه 80 موفق شد از روی نقطه پنالتی سومین گل تیمش را نیز به ثمر برساند تا این پیروزی خانگی به اسم دورتموند نوشته شود.

جدول گروه :

1- آرسنال 2 بازی، 6 امتیاز

2- بوروسیا‌دورتموند 2 بازی، 3 امتیاز

3- ناپولی 2 بازی، 3 امتیاز

4- مارسی 2 بازی، صفر امتیاز

گروه G

زنیت در اولین دیدار سه‌شنبه شب در دیداری که چند ساعت زودتر از بقیه بازی ها برگزار شد، برابر استراوین اتریش قرار گرفت که این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. هر دو تیم در بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده بودند اما بازی سرد این دو تیم ، سرمای هوا را نیز برای هواداران دو چندان کرد تا هر دو تیم امتیازات این بازی را تقسیم کنند.

پورتو در دیگر دیدار این گروه به دیدار آتلتیکو مادرید رفت و در نهایت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. برای پورتو در این دیدار جکسون مارتینس در دقیقه 16 گلزنی کرد و اولین گل اتلتیکو مادرید که این روزها نتایج خوبی می‌گیرد را دیگو گودین به ثمر رساند. در ادامه تیم مادریدی موفق شد به گل پیروزی خود در این دیدار برسد. آردا طوران ترک موفق شد گل دوم را برای تیمش به ثمر برساند تا شاگردان دیگو سیمونه نشان دهند امسال تیمی مدعی در اروپا هستند.

جدول گروه:

1- آتلتیکو مادرید 2 بازی، 6 امتیاز

2- پورتو 2 بازی، 3 امتیاز

3- زنیت روسیه 2 بازی، یک امتیاز

4- استراوین 2 بازی، یک امتیاز

گروه H

بارسلونا در دیداری که چند بازیکن خود از جمله لیونل مسی و جوردی آلبا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت تفاوت زیادی با بازی‌های قبلی خود داشت. اما در شبی که خیلی خوب بازی نکرد موفق شد سلتیک را شکست دهد. هر چند در نیمه نخست مالکیت توپ بارسلونا خیلی از حریف خود بیشتر بود اما این تیم نتوانست فرصت خطرناک زیادی روی دروازه تیم اسکاتلندی ایجاد کند. تنها موقعیت جدی نیمه اول را نیمار با شوت خود از دست داد. سلتیک در نیمه دوم بازی را بهتر شروع کرد اما به یکباره با اخراج سختگیرانه داور ، اسکات براون زمین بازی را ترک کرد تا میزبان 10 نفره بازی کند. سلتیک 10 نفره دو بار می‌توانست جلو بیفتد اما فابرگاس موفق شد روی سانتر آلکسیس بارسلونا را جلو بیندازد.

آژاکس در دیگر دیدار این گروه به دیدار میلان رفت و در نهایت به تساوی یک بر یک رسید. دو تیم در نیمه نخست بازی برابری را به نمایش گذاشتند . البته میزبان در دقایق پایانی مسابقه فرصت این را داشت تا گل اول بازی را به ثمر برساند. بازیکنان آژاکس در ادامه بازی خوب خودش را در نیمه دوم ادامه داد و در نهایت مزد برتری خود را با گل استفانو دونسفیل در دقیقه 90 گرفتند اما این پایان کار نبود و ماریو بالوتلی موفق شد در ثانیه‌های پایانی گل تساوی تیمش را به ثمر برساند تا میلان جایگاه دوم خود را در این فصل حفظ کند.

جدول گروه:

1- بارسلونا 2 بازی، 6 امتیاز

2- میلان 2 بازی، 4 امتیاز

3- آژاکس 2 بازی، یک امتیاز

4- سلتیک 2 بازی، بدون امتیاز


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین