کد خبر: ۲۱۲۹۵۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۴

قلعه نویی: مجیدی 4 موقعیت از دست داد/ باید فکری به حال دفاع‌مان بکنیم

امیر قلعه‌نویی می‌گوید اگر استقلال در نیمه اول گل نمی‌خورد، بیشتر از 3 گل به تیم کره‌ای می‌زد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: امیر قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی قبل از هر چیز از هواداران تیمش تشکر کرد و به بازیکنانش هم خسته نباشید. او گفت:« ما یک فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما عدالت فوتبال رعایت نشد . ما لیاقت مان این بود که فینالیست شویم. ولی شاید خواست خدا این بوده است. البته کاش برای بازی ما داور سعودی نمی گذاشتند . او یک پنالتی پژمان نوری ما را نگرفت و اگر این داور قرار است برود جام جهانی ، حق داوران ما خیلی بیشتر از اوست و یک سر و گردن از او بالاتر هستند.»

او ادامه داد:« باید به تیم ما افتخار کرد چون بعد از گل بدی که روی یک اتفاق نادر خوردیم ، خیلی خوب جمع شدیم. توانستیم به بازی برگردیم. بازی خیلی خوبی انجام دادیم . بچه های من همه کار کردند ولی گل نزدند . این را دیگر نمی توانم چیزی برایش بگویم. با این وجود امشب یکی از بدترین شرایط تیم من است. البته این را هم بگویم که باید فکری به حال ساختار دفاعی مان در لیگ کنیم. باید به شرایط خوب سال قبل برگردیم. حالا دیگر باید به فکر لیگ باشیم. تماشاگران ما امروز یک فرهنگ خوبی را نهادینه کردند. خیلی دوست داشتم امشب آنها خوشحال به خانه می رفتند . حیف شد.»

قلعه‌نویی در مورد مشکلاتی که از نظر کمبود بازیکن داشت هم گفت: «دو بازیکن ما نبودند. خسرو حیدری هم تازه ظهر بازی قبول کرد که بازی کند . کار او جای تقدیر دارد اما خودش هم مصدوم بود. قاضی را هم یک نیمه بازی دادیم اما او هم مصدوم بود. ما اگر گل نیمه اول را بر خلاف مسیر بازی نمی خوردیم بالای 3 گل می زدیم. در فوتبال شانس هم می تواند اثرگذار باشد اما اگر نظم دفاعی مان حاکم بود قطعا اتفاقات دیگری رقم می خورد.»

به گزارش خبرآنلاین، قلعه نویی در پاسخ به خبرنگاری که می گفت چرا بعد از گل خورده سریع تعویض نکردی گفت:« این یک بدعت می تواند باشد. اینکه بلافاصله بعد از گل تعویض کنیم! تیمی که می خواهد بیاید در آسیا باید نفرات بیرونی اش هم قوی باشد. من نمی خواهم پاره ای از شرایط را باز کنم. هیات مدیره و مدیر تلاش کردند . ما رفتیم بین 4 تای آسیا اما بچه‌ها نفری 500 هزار تومان گرفتند. بچه ها به خاطر مردم و پیراهنی که بر تن دارند راه شان را ادامه می دهند و در سه جام پیش روی مان بهتر از این عمل می کنند. ما برای این تیم 15 میلیارد نیاز داریم که مشکلات مان را حل کنیم.»

او در پایان گفت: «امروز هافبک های ما خیلی خوب بودند. ولی خود مجیدی که خیلی از او ممنونم و دوست داشتم جام را می برد بالای سرش، 4 موقعیت از دست داد ولی با همه این مشکلات هم در لیگ و هم در آسیا خیلی بهتر کار می کنیم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین