کد خبر: ۲۱۳۰۱۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱

تصادف مرگبار 206 و اتوبوس بنز

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مرگ سه تن و زخمی شدن چهار تن در پی تصادف یک دستگاه سواری 206 و اتوبوس بنز در استان آذربایجان غربی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: برخورد یک دستگاه سواری پژو 206 با اتوبوس بنز در کیلومتر 70 جاده ارومیه به سلماس در استان آذربایجان غربی سبب مرگ سه تن و زخمی شدن چهار تن دیگر شد.

وی علت این حادثه که در ساعت 18:50 روز گذشته رخ داده است را رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده سواری پژو 206 اعلام کرد.

سلبی همچنین درباره مهم‌ترین علت بروز تصادفات در معابر برون شهری طی 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: توجه نکردن به جلو با 31.1 درصد، انحراف به چپ با 16.3 درصد، تخطی از سرعت مطمئنه با 15.1 درصد، عدم رعایت حق تقدم با 15.7 درصد و خستگی و خواب آلودگی راننده با 3.6 درصد در صدر علل بروز حوادث رانندگی بوده که از این میان 31 درصد تصادفات به واژگونی منجر شده و 9 درصد نیز مربوط به برخورد وسایل نقلیه با عابران پیاده بوده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و جاده‌های کشور نیز تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی، کلیه محورهای مواصلاتی کشور دارای جوی آرام و ترافیکی روان هستند.

وی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همچنین امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین