کد خبر: ۲۱۳۱۶۴
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۸

حمله شدید مایلی‌کهن به دایی: هکتاری زمین گرفته‌اند و خود را پروفسوری داوری می‌دانند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نشست خبری پس از بازی موضع تندی علیه علی دایی گرفت، تا پس از یک دوره ظاهرا صلح و آشتی تنش بین این دو پیشکسوت فوتبال بالا بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرمربی تیم فوتبال صبای قم پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری که کم هم حاشیه نداشت، گفت: از خداوند متعال و مادر خدابیامرزم تشکر می‌کنم و من همه چیزم را از پرسپولیس دارم. تیم پرسپولیس خوب شروع کرد و موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ی ما داشت و ما رفته رفته بر بازی مسلط شدیم و توانستیم به یک گل زیبا برسیم.

مایلی‌کهن ادامه داد: در تیم پرسپولیس اکثر بازیکنان سابقه تیم ملی دارند و خط دفاعی خیلی خوب دارد اما همه شما دیدید فوتبالی که ارایه شد یک فوتبال دهه 60 و علی‌اصغری بود. در مقاطعی می‌توانستیم با هوشیاری بر ضدحملات اضافه کنیم و به گل‌های بیشتری برسیم و همه یک بازی خوب، تماشاگرپسند و زیبا دیدند. از تمام بچه‌ها تشکر می‌کنم. از نتیجه راضی نیستم ولی از بازی بچه‌ها راضی هستم.

به گزارش ایسنا،مایلی‌کهن گفت: آقایان می‌خوهند همه را له کنند. آدم‌های زیادی را زیر پاهایشان له کرده‌اند. آقای قهرمانی را حسابی کوبیدند و چه بلایی سر آقای قهرمانی آوردند. در دنیا چنین اتفاقاتی زیاد می‌افتد اما کسی را تخریب نمی‌کنند.

سرمربی صبا در ادامه گفت: آقایان متاسفانه به گونه‌ای رفتار می‌کنند که همه چیز را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند و در صحنه‌ای نبود که اینها اعتراض شدید نشان ندهند. پای یک بدنساز وسط است که به این آقایان وابستگی دارد و همه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در اداره مالیات نفوذ دارند. هکتارها هکتار زمین گرفته‌اند و خود را پروفسور داوری می‌دانند. نزدیک به 5 میلیارد رقم قراردادشان است.

مایلی‌کهن گفت: ما 11 هفته از روی نیمکت بلند نشدیم و واقعا فوتبال مردانه بازی می‌کنیم و اگر فیلم‌ها را نگاه کنید می‌بینید که چه کسی به داور حمله می‌کند و ارکان فوتبال را زیر سوال می‌برد.

سرمربی صبا در پاسخ به این‌که چرا تماشاگران پرسپولیس در این بازی و بازی‌ها قبل بیشتر از تماشاگران صبا بودند، گفت: فاصله ورزشگاه تا شهر دور است و تماشاگران کمتری به ورزشگاه می‌آیند. ما دوست داریم بازی‌ها در شهر انجام شود تا هواداران از تیم ما حمایت کنند.

وی درباره فوتبال ناپاک در ایران گفت: کدوم اراده‌ای وجود دارد برای از بین بردن تبانی در کشور؟ تبانی فقط در فوتبال وجود دارد؟ ببخشید در دادگستری وجود ندارد؟ البته آدم‌های شریف در دادگستری زیاد وجود دارند. در کلانتری وجود ندارد؟ چطور جاهای دیگر با ساخت و پاخت و کار چاق‌کن‌ها با هم ارتباط دارند. بنده این همه پول در فوتبال گرفته‌ام. هکتار هکتار زمین گرفته‌ام. ببینید چقدر به هم پیچیده‌اند. این‌جا نوشته است می‌توانید ببینید. بنده در سال 88، 87 مربی نمونه مالیاتی شدم. شما تا به حال دیدید یک جا گفته باشم. اما آقایان به دلیل کارهایی که انجام می‌دهند تلویزین نشان می‌دهد که مربی نمونه مالیاتی هستند. آقایان می‌خواهند همه را له کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره این‌که چرا به سمت آقای دایی نرفتید؟ گفت: من دلایل خاص خودم را دارم. ما از این کارها زیاد کرده‌ایم. اینجا یک تشکر از آقای کریم باقری بکنم. ایشان به طرف من نیامد که دلایل خاص خودش را داشت. من اگر با هرکسی مشکل داشتم با کریم باقری مشکل نداشتم. ایشان یک سری دلایل برای خودش داشت. افرادی که فوتبال را فقط برای خودشان می‌خواهند. من دوستی ظاهرانه نمی‌خواهم انجام بدهم.

مایلی‌کهن در پاسخ به خبرنگاری که خود را پرسپولیس سابق و صبای کنونی معرفی کرد و پرسید چرا تماشاگران پرسپولیس علیه شما شعار می‌دادند گفت: به خاطر این‌که من در پرسپولیس زحمت نکشیدم! زحمت کسانی کشیدند که رفتند به نیمکت پرسپولیس که وقتی به پرسپولیس گل زدند فقط سرشان را به آسمان نزدند! اینها هر چه دارند از این مملکت و مردم دارند اما رفتند از پرسپولیس شکایت کردند. من کجا پرسپولیسی هستم؟ آنها پرسپولیسی هستند.

خبرنگاری از مایلی‌کهن به خاطر استفاده از بازیکن 19 ساله تشکر کرد کرد که مایلی‌کهن در جواب گفت: اگر بازیکنی تمایل داشته باشد و به ما کمک کند از خدایمان است اما ما این توان را نداریم که بازیکن بخریم و بازیکنی را به صرف اسمشان این‌جا نمی‌آورم و از همین جوانان شایسته استفاده می‌کنم. پای همه چیزش هم ایستاده‌ام. شفیعی 21 سالش است، بعضی از بازیکنان ما 19 ساله هستند. امکانات صبای قم محدود است. همین دیروز بود که تازه 20 درصد از پول بچه‌ها را دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین