کد خبر: ۲۱۳۲۸۶
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵

علی دایی: مایلی‌کهن یکی از حرف‌هایش را ثابت کند از فوتبال می‌روم

سرمربی پرسپولیس قصد دارد شکایت علیه مایلی‌کهن را این بار جدی‌تر از گذشته پیگیری کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین روز شنبه این تیم و در واکنش به اظهارات روز گذشته محمد مایلی‌کهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطمئنا آدم خیلی راحت می‌تواند چشمش را ببندد و دهانش را باز کند. وقتی من دو بار را محکوم کرده‌ام، یعنی حرف‌هایی که می‌زند نادرست است و نمی‌تواند آنها را ثابت کند. حرف‌هایی که ایشان زده مطمئنا قابل پیگیری است و حتما پیگیری می‌کنم. این بار بدتر از دفعات قبل. اگر قرار باشد این بار تا بالاترین مسوولان و حتی رییس قوه قضاییه می‌روم.

دایی گفت: بار اول گذشت کردم و بار دوم او محکوم شد. اما به خاطر اینکه او در جامعه ورزشی است، نگذاشتم محکومیتش رسانه‌ای شود. اگر شما خواستید هر دو حکم محکومیتش را می‌آورم و به شما نشان می‌دهم.

به گزارش ایسنا، سرمربی پرسپولیس در ادامه انتقاد از مایلی‌کهن گفت: او به همه تهمت زده است. برادر من می‌خواست جواب بدهد اما من به او اجازه ندادم. کاش شما شفاف‌تر صحبت می‌کردی تا مردم همه چیز را بدانند. باید به عرض‌تان برسانم که برادر من از دانشگاه دولتی لیسانس مکانیک گرفته است. در حالی که شما در آن زمان دربه‌در دنبال درس خواندن در دانشگاه آزاد بودی. دوم اینکه زمانی که شما به دنبال معافی گرفتن بودی، برادر من در جبهه‌های جنگ بود. سوما خصوصیات اخلاقی و زندگی شما را همه مردم می‌دانند، همین‌طور خصوصیات برادر من را. یادت نرفته همان موقع که در سایپا بودی، دکتر تیم یک سرباز بود و هنوز دوران خدمتش تمام نشده بود اما همان فرد هم در سایپا به عنوان دکتر و مشاور و هم در تیم ملی با شما بود و حقوق می‌گرفت.

علی دایی در ادامه گفت: خوشبختانه ما نرفتیم در ایران خودرو چند تا چند تا اسم‌نویسی کنیم که ماشین بخریم. متاسفانه نمی‌دانم چه کلمه‌ای به شما بگویم، اما قاطعانه می‌گویم که اگر یکی از حرف‌هایت را ثابت کردی که برادر من 300 میلیون گرفته و کادرفنی 5 میلیارد گرفته، از فوتبال می‌روم اما مرد باش و اگر نتوانستی ثابت کنی، از فوتبال برو. متاسفانه ایشان دق دلی‌اش از جای دیگری است که چرا من مربی نمونه مالیاتی شده‌ام. همه چیز من شفاف است اما شما با این حرفت به اداره مالیات هم اتهام زده‌ای که من کجاها مالیاتم را نداده‌ام یا کجا کم داده‌ام. اگر یکی از حرف‌هایت را ثابت کردی، از فوتبال می‌روم و آن را دودستی به تو می‌دهم.

ادامه دارد...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین