کد خبر: ۲۱۳۳۴۸
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۶

آبی اناری‌ها همچنان روی نوار پیروزی/ پیروزی رئال در آخرین دقایق

بارسلونا در هفته‌ هشتم لیگا با نتیجه‌ چهار بر یک از سد وایادولید گذشت. رئال مادرید هم در آخرین دقایق از شکست گریخت و موفق شد لوانته را در خانه‌اش شکست دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: هفته‌ هشتم رقابت‌های لیگا با انجام چهار دیدار پیگیری شد.

بارسلونا که در نوکمپ از وایادولید پذیرایی کرد، موفق شد با نتیجه‌ چهار بر یک به پیروزی برسد تا با 24 امتیاز به صدرنشینی خود تداوم بخشد.

در این دیدار بازیکنان بارسلونا از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفتند، اما این تیم میزبان بود که در دقیقه‌ 10 توسط خاویر رودریگز گل نخست بازی را به ثمر رساند.

با دریافت این گل شاگردان خراردو مارتینو که در مقابل هواداران خود بازی می‌کردند به بازی رو به جلو روی آوردند و تنها چهار دقیقه‌ بعد گل تساوی را با شوت سنگین الکسی سانچس به ثمر رساندند.

پس از این گل، بازی روال عادی خود را دنبال کرد. به طوری که در بیشتر دقایق بازی این آبی اناری‌ها بودند که مالکیت توپ را در اختیار داشتند و به راحتی آن را به گردش در می‌آوردند. با این حال نتوانستند در نیمه اول گل دیگری به ثمر رسانند تا دو تیم با همین نتیجه‌ به رختکن روند.

در نیمه دوم سرمربی بارسلونا با وجود این که تیمش نیاز مبرم به یک بازی ساز همچون اینیستا داشت، دست به تغییر نزد. در این نیمه باز هم این آبی اناری‌ها بودند که از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند.

در دقیقه‌ 52 نیمار با حرکتی زیبا توپ را به تیو در جناح چپ داد. او هم با یک پاس عرضی زیبا ژاوی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا کاپیتان آبی اناری‌ها گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

بازیکنان بارسلونا سیطره خود را بر بازی ادامه دادند. در دقیقه‌ 64 نیمار با پاسی زیبا سانچس را در موقعیت گلزنی قرار داد و مهاجم شیلیایی بارسلونا قدر این موقعیت را به خوبی دانست و گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه‌ 65 ، سرمربی بارسلونا دست به تعویض زد و آندرس اینیستا را به جای سسک فابرگاس به بازی فرستاد. با آمدن اینیستا آهنگ هجومی آبی اناری‌ها بیش از قبل شد. در دقیقه‌ 70 نیمار که در غیاب مسی شب خوبی را پشت سر گذاشت، با پاس سانچس در موقعیت گلزنی قرار گرفت و گل چهارم بارسا را به ثمر رساند تا بازی در نهایت با همین نتیجه‌ چهار بر یک به پایان برسد.

در دیگر دیدار حساس رئال مادرید در حالی که تا آخرین دقایق با نتیجه‌ دو بر یک برابر لوانته عقب بود، موفق شد در وقت‌های تلف شده دو گل به ثمر رساند و سه امتیاز حساس این دیدار خارج از خانه را به دست آورد.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی لوانته برگزار شد، جدال دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم بازیکنان میزبان شروع خوبی داشتند و در دقیقه‌ 57 توسط بابا دیاوارا پیش افتادند، اما تنها چهار دقیقه‌ بعد سرخیو راموس گل تساوی را برای کهکشانی‌ها به ثمر رسانید.

در دقیقه‌ 86 نبی الزهر، مهاجم مراکشی لوانته تیمش را پیش انداخت،‌ اما در حالی که همگان منتظر شنیدن سوت پایان بازی با همین نتیجه‌ بودند، آلوارو موراتا در دقیقه‌ 90 و کریستیانو رونالدو در دقیقه‌ 93 دو گل برای رئال به ثمر رساندند تا آنچلوتی نفس راحتی بکشد.

رئال مادرید با این پیروزی 19 امتیازی شد و به رده سوم جدول رده‌بندی بازگشت.

به گزارش ایسنا، الچه که در ورزشگاه خانگی خود از اسپانیول پذیرایی کرد، موفق شد با نتیجه‌ دو بر یک به پیروزی برسد. رایو وایکانو هم توانست در خانه با یک گل رئال سوسیداد را از پیش‌رو بردارد.

بازی‌های هفته‌ هشتم امروز (یکشنبه) با انجام چهار دیدار به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین بازی آتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون از سلتاویگو پذیرایی می‌کند .

در جدول رده‌بندی بارسلونا با 24 امتیاز صدرنشین است. آتلتیکو مادرید با 21 امتیاز (یک بازی کمتر) و رئال مادرید با 19 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین