کد خبر: ۲۱۳۳۵۸
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۵

هروی: تماس تلفنی اوباما با رئیس جمهور نشانگر اقتدار ایران است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تماس تلفنی از کاخ سفید با رئیس جمهور کشورمان، گفت: تماس تلفنی اوباما با رئیس جمهور نشانگر صلابت و اقتدار ایران است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: جواد هروی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت  ضمن اشاره به تماس تلفنی از کاخ سفید با رئیس جمهور کشورمان، توضیح داد: پس از انقلاب کشور برای تثبیت انقلاب اسلامی نوعی گارد دفاعی به خود گرفت ولی امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی، طبق فرموده مقام معظم رهبری به اندازه‌ای مقتدر شده‌ایم که باید حرکات جهشی در ابعاد مختلف داشته باشیم.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و حتی عرصه‌ بین‌المللی جایگاهی رفیع شده تا جاییکه در آخرین لحظات هنگام بازگشت رئیس جمهور و تیم همراهش رئیس جمهور آمریکا بر خود وظیفه می‌بیند که با اقای روحانی تماس تلفنی داشته باشد.

این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه تماس تلفنی اوباما با رئیس جمهور نشانگر صلابت و اقتدار ایران است، ادامه داد: نظام حاک بر آمریکا به این نتیجه‌گیری رسید که باید با زبان نرم و لطیف با جمهوری اسلامی ایران سخن بگوید چرا که ادبیات خصمانه آنها در بیش از سه دهه اخیر به جایی نرسیده است.

به گزارش مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی بزرگترین بازنده این نرمش دیپلماتیک آمریکا در قبال ایران است، تصریح کرد: نتانیاهو و سیاستمداران صهیونیست درصدد هستند تا از همه توان خویش برای بازداشتن آمریکا از تحولات دیپلماتیک مثبت در قبال ایران استفاده کنند اما شیطنت‌های آنها خدشه‌ای در راه جمهوری اسلامی ایران به وجود نخواهد آورد./

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین