کد خبر: ۲۱۳۴۲۹
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۴

چهار استاندار جدید منصوب شدند

قائم مقام وزیر کشور از انتصاب استانداران مرکزی، ایلام، گلستان و سمنان در جلسه امروز هیات دولت خبر داد .
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حسینعلی امیری  با اشاره جلسه امروز هیات دولت خبر داد که در این جلسه با پیشنهاد هیات دولت مقیمی به عنوان استاندار مرکزی ، مروارید به عنوان استاندار ایلام ، صادقلو به عنوان استاندار گلستان و وکیلی به عنوان استاندار سمنان منصوب شده اند.

امیری تصریح کرد: 4 گزینه معرفی شده امروزدولت از سوی وزارت کشور پیشنهاد شد که خوشبختانه هر 4 استاندار معرفی شده مورد تایید اعضای هیات دولت قرار گرفتند.

وی با اشاره به سوابق استاندار معرفی شده برای استان مرکزی توضیح داد: آقای مهندس مقیمی در دو استان کشور سابقه استانداری دارد و قبلا مسئولیت معاونت عمرانی وزارت کشور را برعهده داشته است.

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به معرفی مهندس مروارید برای استانداری استان ایلام یادآور شد: وی نیز سابقه معاونت استانداری و معاونت وزارت راه را در کارنامه دارد، همچنین دکتر صادق لو که به عنوان استاندار گلستان معرفی شد سابقه نمایندگی مجلس و معاونت وزارت آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد.

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به معرفی مهندس وکیلی به عنوان استاندار جدید استان سمنان گفت: وی سابقه کار در وزارت کشور و مدیریت در شهرداری های کلانشهرهایی نظیر قم، شیراز و مشهد را در سوابق خود دارد.

امیری در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که قرار است در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت افراد جدیدی به عنوان استاندار معرفی شوند یا خیر گفت: وزارت کشور در روز چهارشنبه هر تعداد از پرونده هایی را که بتواند آماده کند برای تعیین تکلیف مدیریت استانها به هیات دولت معرفی خواهد کرد بنابراین قطعا در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت گزینه های دیگری برای برخی استانهای باقی مانده معرفی خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین