کد خبر: ۲۱۳۴۸۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹
عضو هیئت رئیسه مجلس:

دولت زمان معرفی ۳ وزیر باقیمانده را اعلام کرد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت که معاون پارلمانی رئیس جمهور اعلام کرده که قرار است دولت ۳ وزیر پیشنهاد‌ی‌اش را پس از تعطیلات نمایندگان به مجلس معرفی کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم به زمان دقیق معرفی 3 وزیر باقیمانده از کابینه دولت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد و نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود می‌روند، قاعدتا فرصتی برای معرفی وزرای دولت در این هفته وجود ندارد.

وی ادامه داد: معاون پارلمانی رئیس جمهور اعلام کرده که قرار است دولت 3 وزیر پیشنهاد‌ی‌اش را پس از تعطیلات نمایندگان به مجلس معرفی کند اما هنوز مشخص نیست که در چه تاریخی این کار انجام می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس تأکید کرد: با توجه به اینکه معاون پارلمانی رئیس جمهور گفته که قرار است وزرای پیشنهادی پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه به مجلس معرفی شوند، اما تاکنون در این زمینه نامه‌نگاری و یا مکاتباتی بین هیئت رئیسه و دولت انجام نشده است.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در ادامه اظهار داشت: اولین جلسه علنی مجلس پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه در روز یک‌شنبه 28 مهر برگزار می‌شود که اگر وزرای پیشنهادی دولت در این تاریخ به مجلس معرفی شوند، جلسه رأی اعتماد آن‌ها در روز 5 آبان برگزار می‌شود.

پیشتر، محمدرضا خباز معاون تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفته بود که رئیس‌جمهور زودتر از موعد مقرر 3 وزیر باقیمانده کابینه را به مجلس معرفی می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین