کد خبر: ۲۱۳۵۳۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹

متهم به قتل: تمام زندگي ام قمار بازي بود!

مرد بيکاري که برادرش را به بهانه محکم کوبيدن در حياط کشته بود در بازسازي صحنه جنايت اعتراف کرد: اختلاف اصلي من و برادرم بر سر ارثيه پدرم بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مرد ۵۲ ساله اي که برادر ۳۰ ساله اش را با وارد آوردن ضربه چاقو به قتل رسانده بود، زواياي پنهان اين پرونده جنايي را در بازسازي صحنه قتل فاش کرد.

 متهم که در برابر قاضي علي اکبر صفائيان (قاضي ويژه قتل عمد در زمان وقوع حادثه) چگونگي ارتکاب جنايت را تشريح مي کرد گفت: ما از قبل اختلاف و خصومت هايي به خاطر ارثيه پدري داشتيم اما با همه اين ها من از مادرم نگهداري مي کردم. روز حادثه مادرم براي انجام کاري بيرون رفته بود ولي گوشي تلفن همراه را با خودش نبرده بود.

 وي اضافه کرد: منزل ما ۲ قسمت است که در يک قسمت برادرم زندگي مي کند و در قسمت ديگر هم من و مادرم زندگي مي کنيم. وقتي به خاطر نبود مادرم نگران شدم از اتاق بيرون آمدم و در حياط را محکم به هم زدم. برادرم که خواب بود با صداي در حياط بيدار شد و به داخل حياط آمد او هم چند بار در حياط را محکم کوبيد.

 اين موضوع بهانه درگيري ما شد. من به او اعتراض کردم و جر و بحث بين ما شروع شد من خيلي عصباني شده بودم در يک لحظه به طرف آشپزخانه دويدم و چاقويي را برداشتم. در اين هنگام برادرم جلوي در هال آمده بود که ناگهان ضربه اي به سينه اش زدم. او خم شد و چاقو کمي در بدنش فرو رفت. اول خون نيامد اما بعد ديدم که روي سينه اش خوني است. همسايه ها به اورژانس زنگ زدند و من مي خواستم برادرم را با ماشين خودش به بيمارستان ببرم اما اطرافيان گفتند او تکان نمي خورد! با شنيدن اين جمله به داخل کوچه رفتم و چاقو را روي پشت بام يکي از همسايگان پرت کردم و از محل دور شدم. پس از آن که فهميدم برادرم را با آمبولانس به بيمارستان برده اند برگشتم و با خودرو پسر همسايه به دنبال مادرم رفتم اما وقتي او را پيدا نکردم در چهارراه مصلي از خودرو پياده شدم و پس از استحمام در يک حمام عمومي به چند قمارخانه در مناطق مختلف سر زدم. بعد از آن هم وقتي به منزل بازگشتم تا از وضعيت برادرم اطلاع حاصل کنم مأموران انتظامي مرا دستگير کردند.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا به جاهايي که قمار بازي مي کنند رفتي؟ نيز گفت: اين قمارخانه ها پاتوق هاي من بود. قبل از انقلاب در مسير مدرسه ما افراد زيادي قمار بازي مي کردند من هم که درس خوان نبودم هميشه توسط پدرم سرزنش و تنبيه مي شدم به همين خاطر هم کتاب هاي مدرسه را برمي داشتم اما براي قماربازي مي رفتم ديگر به قماربازي عادت کرده بودم. يعني در واقع تمام زندگي من قمار است. از وقتي هم که پدرم فوت کرده است اختلافات ما بر سر ارثيه باقي مانده از وي شروع شد تا اين که همين کينه ها به جنايت انجاميد.

گزارش خراسان حاکي است: در ابتداي بازسازي صحنه قتل که کارآگاه محمدي (رئيس اداره قتل پليس آگاهي) نيز حضور داشت کارآگاه پهلوان (افسر پرونده) خلاصه اي از چگونگي وقوع قتل و اعترافات متهم در پليس آگاهي را تشريح کرد.

به گزارش خراسان، با پايان يافتن اعترافات متهم، مقام قضايي دستور پايان بازسازي صحنه جنايت را صادر کرد و بدين ترتيب مرد ۵۲ ساله روانه زندان شد تا اين پرونده جنايي مراحل قانوني خود را طي کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین