کد خبر: ۲۱۳۶۰۵
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶

سخنگوی اشتون: اتحادیه اروپا خواستار نتایج ملموس در مذاکرات هسته‌ ای با ایران است

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرده است که پیشنهادات قبلی گروه 1+5 به تاریخ پیوسته است و تهران انتظار پیشنهادات جدیدی را می‌کشد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی رییس سیاست خارجی اتحادیه‌ اروپا اعلام کرد که این اتحادیه انتظار دارد در مذاکرات ژنو با نمایندگان تهران پیرامون برنامه‌ هسته‌یی ایران نتایج مشخصی حاصل شود.

به گزارش ایسنا، مایکل مان، سخنگوی کاترین اشتون در جمع خبرنگاران گفت که انتظار دیدار با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و رئیس تیم جدید مذاکره کنندگان ایران را در مذاکراتی که قرار است هفته آینده در ژنو برگزار شود می‌کشد.

به گزارش خبرگزاری کویت مان گفت: ما امیدواریم ایران سرانجام پیشنهادات سازنده و ملموسی را ارائه کند.

سخنگوی اشتون در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: ما منتظریم نظرات آن‌ها را ببینیم و امیدواریم بتوانیم خیلی سریع به جلو حرکت کنیم. اکنون واقعا زمان رسیدن به نتایج ملموس در این مذاکرات است.

ایران در تاریخ 15 و 16 اکتبر( 23 و 24 مهر ماه ) با نمایندگان کشورهای گروه 1+5 ( آمریکا، انگلیس، روسیه، فرانسه، چین و آلمان ) دیدار و درباره‌ برنامه‌ هسته‌یی تهران گفت‌وگو می‌کنند.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرده است که پیشنهادات قبلی گروه 1+5 به تاریخ پیوسته است و تهران انتظار پیشنهادات جدیدی را می‌کشد.

جان‌کری وزیر امور خارجه‌ آمریکا نیز اعلام کرده است که تهران باید پیشنهادات جدیدی را در این مذاکرات ارائه کند و نباید بار عبور از این بن بست را تنها به دوش غرب بیندازد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین