کد خبر: ۲۱۳۶۵۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲

تکذیب خبر خبرگزاری مهر از طرف دفتر معاونت ریاست جمهوری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دفتر معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری طی مطلب ارسالی به آفتاب، اعلام کرد: در پی درج خبری با عنوان "ساختار جدید سازمان مدیریت تهیه شد" در خبرگزاری مهر در روز دوشنبه، مورخ 15/07/1392، با توجه به اینکه به هیچ نهاد و یا مقام مسوولی به عنوان منبع این خبر اشاره نشده است به اطلاع می رساند بخش های مهمی از مطلب مورد نظر که ذیلا به آن اشاره می گردد مورد تایید نبوده و انتظار دارد مطلب مورد نظر در اولین فرصت ممکن تصحیح گردد. همانطور که جامعه محترم رسانه ای کشور نیز مستحضرند مواردی از قبیل ساختار کلی سازمان های کلیدی کشور و انتصاب مسوولان این سازمان ها همواره از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار می رود در انتشار چنین مطالبی در تعاملی دوسویه ضمن دقت نظر در منبع خبر تا حد امکان از گمانه زنی خودداری شود.
در پایان برای تمامی همکاران محترم رسانه ای کشور آرزوی موفقیت داریم.

•    موارد مورد نظر:
"در ساختار جدید، سازمان مدیریت همچون وزارتخانه‌ها و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صاحب قائم مقام (در امور برنامه و بودجه) می‌شود..."
"سازمان‌ها و مراکزی چون سازمان نقشه برداری، مرکز ملی آمار ایران، سازمان ملی بهره‌وری ایران، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی و مرکز آموزش مدیریت دولتی نیز در زیرمجموعه سازمان مدیریت قرار گرفته‌اند که تاکنون هم چنین بوده و تنها سازمان هدفمندی یارانه‌ها به آن اضافه شده است. انحلال معاونت فنی سازمان مدیریت که پیش از این ماموریت امور پیمانکاران فنی، تهیه آمار و اطلاعات از پروژه های عمرانی ملی و استانی و رتبه بندی موسسات و پیمانکاران را بر عهده داشت، از نکات قابل توجه در ساختار جدید سازمان مدیریت خواهد بود. این معاونت حتی در دولت‌های نهم و دهم منحل نشد اما انحلال آن در دوره جدید با ابهاماتی از سوی برخی کارشناسان باسابقه این سازمان مواجه شده است."

دفتر معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین