کد خبر: ۲۱۳۷۵۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۵

ابراهیمی: فوتبال کثیف‌ترین ورزش حال حاضر ایران است

ابراهیمی: فوتبال کثیف‌ترین ورزش حال حاضر ایران است 90 درصد آدم‌های فوتبال ما فاسد هستند
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: انقلاب که شد، پول در فوتبال نبود و مربیان کار نکردند به جز پروین، حجازی و من اما بعد از جنگ که پول آمد، فساد کم‌کم وارد فوتبال ایران شد، یعنی 20 سال است فساد با فوتبال ما عجین شده...
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: فساد در فوتبال ایران بعد از اتمام جنگ تحمیلی شروع شد.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: فساد در فوتبال ما زیاد است و این فساد پس از اتمام جنگ تحمیلی شروع شد و فساد در فوتبال ما رواج یافت. انقلاب که شد، پول در فوتبال نبود و مربیان کار نکردند به جز پروین، حجازی و من اما بعد از جنگ که پول آمد، فساد کم‌کم وارد فوتبال ایران شد، یعنی 20 سال است فساد با فوتبال ما عجین شده و در 10 سال اخیر عجیب رخنه کرده و در همه جا نفوذ کرده است.

وی افزود: از وقتی بازیکنان ما به فوتبال اروپا رفتند و لژیونردار شدیم، پای دلال و مدیر برنامه به فوتبال ما باز شد و فساد از دلال‌ها شروع شد و پس از آن به داوران و مدیران رسید. وقتی مدیر عامل می‌بیند ماهی یک میلیون تومان می‌گیرد و بازیکن 100 میلیون دریافت می‌کند، مدیرعامل هم وارد چرخه فساد می‌شود. الان همه می‌گویند برای اثبات حرف‌هایت سند داری؟ اما باید بگویم کسی که دنبال فساد در فوتبال یا هر جای دیگری می‌رود، از خودش سند باقی نمی‌گذارد.

این مربی پیشکسوت در توضیح این بحث متذکر شد: مربی داشته‌ایم که در فرودگاه منتظر داور بوده و 5 سکه به داور داده و بعدها که قراردادها بیشتر شد 10 تا سکه داده‌اند. فساد در خود فدراسیون هم هست و مربی داشته‌ایم که در صندوق عقب ماشینش 10 میلیون تومان پول گذاشته و به داور و نماینده فدراسیون داده است.

ابراهیمی همچنین با بیان اینکه می‌شود شاخ و برگ فساد را در فوتبال برید اما ریشه را باید چکار کرد؟ افزود: فوتبال کثیف‌ترین ورزش حال حاضر ایران است و این مسائل هنوز به والیبال و بسکتبال رخنه نکرده و خدا نکند رخنه کند. الان می‌گویند چرا اسم افراد فاسد فوتبال را نمی‌آوری اما چرا اسم ببرم؟ همه خراب هستند و بازیکن جابجا می‌کنند و دنبال فساد می‌روند و تنها 10 درصد آدم‌های فوتبال سالم هستند.

وی در پایان یادآور شد: در کمیته داوران آدم‌های سالم مثل اصفهانیان و عسگری کار می‌کنند اما ایراد جای دیگری است چون داور وسط و کمک داورها دنبال فساد هستند و این کارها را می‌کنند. فساد در لیگ یک بیداد می‌کند و پارسال همه دیدند که چه اتفاقاتی افتاد چون 90 درصد آدم‌های فوتبال ما فاسد هستند و دنبال چنین مسائلی می‌روند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین