کد خبر: ۲۱۳۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰
آملي لاريجانی:

ادعای حمله رژیم صهیونیستی به ایران احمقانه است

رئيس قوه قضائيه گفت: در دوره ای عده ای می خواستند رنگ و بوی ايثار و شهادت را در كشور كمرنگ كنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آيت الله صادق آملي لاريجاني در جمع خانواده هاي شهدا و ايثارگران استان آذربايجان غربي گفت: در دوره اي عده ای مي خواستند رنگ و بوي ايثار و شهادت را كمرنگ كنند كه ما نبايد اجازه دهيم اين اتفاق رخ دهد. اگر رنگ و بوی شهادت در جامعه كمرنگ شود مقامات الهي هم كمرنگ خواهد شد.

وي همچنين در مورد اظهارات رژيم صهيونيستي براي حمله به ايران گفت: ما كشوري شهيد پرور هستيم و روح شهادت در كشور حاكم است و این ادعاهاي رژيم صهيونيستي احمقانه است.

آملی لاریجان گفت: آنچه شهدا در راه خدا دادند باعث شد الان کشور ما کشوری با اقتدار و سربلندی در منطقه باشد. نباید اجازه دهیم این شعله الهی در کشور کمرنگ شود.

 رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: هر چه خدا می گوید عین واقعیت است، خداوند با تعبیری در مقابل جانها و مالهای کسانی که در راه خدا مبارزه و جهاد می کنند ثمنی قرار داده است که در مقابل اموال و انفاس مومنان بهشت را قرار داده است که این وعده در قرآن، انجیل و تورات آمده است. مجاهدان در راه خدا جان خود را در راه خداوند متعال عرضه می کنند و در برابر بهشت جاویدان را می گیرند.

وی ادامه داد: کسانی از مرگ می ترسند که حقیقت مرگ را نمی دانند. ما در مسیر راه بی نهایت هستیم و در این مسیر سالک و مسلوک یکی هستند. انسان ها در موقع مرگ بدن را مثل پوسته ای کنار می گذارند و به روز قیامت نزدیک می شوند. حقیقت وجود انسان بدن نیست بلکه روح اوست.

به گزارش مهر، آیت الله لاریجانی افزود: روح نعمتی است که در اختیار انسان قرار داده شده است که افرادی هستند این روح را نورانی می کنند و دائما نعمات الهی را جمع کرده و به حیات حقیقی می رسند. گروه دیگر نیز این نعمت را کفران کرده و خود و افرادی که از آنها پیروی می کنند را به تباهی می کشانند.
 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین