کد خبر: ۲۱۳۹۱۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳

رئیس روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات منصوب شد

در حکمی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدرضا فرنقی‌زاد به ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در متن دکتر واعظی آمده است:

جناب آقای دکتر محمدرضا فرنقی زاد

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان، بدین‌ وسیله جنابعالی را به سمت ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

انتظار می‌رود با اولویت در ایجاد هماهنگی بین واحدهای روابط عمومی شرکتها، موسسات و سازمانهای وابسته، مدیریت شورای هماهنگی روابط عمومی و نظارت بر فعالیتهای آنها و همچنین امور مربوط به برگزاری مصاحبه با رسانه های گروهی در تبیین و ارتقاء جایگاه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور اقدام نمایید.

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

گفتنی است محمدرضا فرنقی زاد پیش از این در سمت مدیرکل روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدیرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیر ساخت فعالیت داشته است.

همچنین  واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از زحمات جناب آقای علی افتخاری در طول تصدی سمت رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی  تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین