کد خبر: ۲۱۳۹۶۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶

"ظریف" به هیچ عنوان صحبت‌هایی که شایعه شد را در کمیسیون نداشت

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در خصوص صحبت‌های ظریف دراین گفت: من صحبت‌هایی که به نقل از ظریف در بعضی روزنامه‌ها منتشر شده است را تایید نمی‌کنم چون وی به هیچ عنوان چنین صحبت‌هایی را در کمیسیون نداشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: عباسعلی منصوری در گفت‌وگو با ایسنا- منطق اصفهان، ادامه داد: صحبت‌هایی که از سوی این کمیسیون گفته می‌شود باید از سوی سخنگوی کمیسیون باشد در غیر این صورت سخنان اشخاص دیگر اعتباری ندارد.

وی با بیان اینکه تنها دیدگاه سخنگوی کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دیدگاه کمیسیون است، اظهارکرد: به دلیل اینکه کمیسیون سخنگو دارد، اگر اعضای کمیسیون مطالبی را بیان کنند اقدام حرفه‌ای انجام نداده‌اند.

در چند روز گذشته، سخنانی به نقل از محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در برخی رسانه‌ها نقل شد که مورد انتقاد شدید او قرار گرفت.

به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، ظریف در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: در جلسه‌ای که با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس داشتم صراحتا توافق شده بود مطالبی که در جلسه عنوان می‌شود محرمانه و غیر قابل نقل خواهد ماند، اما متاسفانه صحبت‌های من در چند جمله خلاصه شده که هیچ ارتباطی با بحث مفصل بنده نداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین