کد خبر: ۲۱۴۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۱

تیم والیبال زیر‌ 23 سال ایران مغلوب صربستان شدند/ امید صعود از دست رفت

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در چهارمین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان برزیل برابر صربستان مغلوب شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان در شهر اوبرلندیا برزیل در حال برگزاری است.

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در ادامه دیدارهای خود به مصاف صربستان رفت و سه بر صفر و با امتیازهای 21 بر 13، 21 بر 13 و 21 بر 19 مغلوب این تیم شد.

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی امید در آغاز این دیدار از ترکیب سامان فائزی، فرهاد سال افزون ، سجاد دهنوی، مجتبی میرزاجانپور ، حامد تاروردی ، ناصر رحیمی (لیبرو) و رضا قرا استفاده کرد اما در ادامه این مسابقه از رسول نجفی، میلاد عبادی پور و سهیل احمدی بازی گرفت.

در ست سوم ترکیب تیم ایران کاملا تغییر کرد و بازیکنان اصلی در ابتدای بازی به میدان نیامدند و تنها فائزی و دهنوی از ترکیب اصلی به بازی آمدند.

بازیکنان ایران در این ست خیلی بهتر کار کردند، اما در نهایت تیم ایران این ست را نیز واگذار کرد.

شکست ایران در برابر صربستان امید به صعود ملی پوشان کشورمان را به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها غیر ممکن کرد و باید به امید کسب جایگاه های پنجم به بعد باشند. تیم ملی والیبال زیر 23 سال صربستان بسیار آماده و قدرتمند در این بازی حاضر شد.

تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان روز قبل نیز در برابر روسیه سه بر یک مغلوب شده بود.

قبل از بازی ایران و صربستان ، دو تیم روسیه و استرالیا به مصاف هم رفتند که روسیه با شکست سه بر صفر استرالیا 12 امتیازه شد و صعود خود به جمع چهار تیم برتر را مسجل کرد. صربستان نیز با کسب پیروزی در برابر ایران 12 امتیازه شد. روسیه و صربستان در آخرین روز دور مقدماتی به مصاف هم می روند.

به گزارش ایسنا، امروز پنج شنبه کلیه تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان استراحت دارند و تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران روز جمعه در آخرین بازی دور مقدماتی خود به مصاف ونزوئلا خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین