کد خبر: ۲۱۴۰۹۷
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲

مظلومی: در چین متخلفان فوتبال را اعدام کردند

این روزها فوتبال ایران درگیر مسائل حاشیه ای است و فوتبالی ها اظهار نظرهای مختلفی در مورد ناپاکی در فوتبال دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: پرویز مظلومی سرمربی مس کرمان هم در این خصوص حرف های جالبی می زند و در قسمتی از حرف هایش به بازی راه آهن و آلومینیوم هرمزگان هم اشاره می کند و معتقد است که اتفاقات غیر فوتبالی در سقوط آلومینیوم نقش داشت.

مظلومی در مورد مسائل اخیر به سولات پاسخ داد که حرف هایش را می خوانید.

به گزارش خبرآنلاین؛ او تاکید کرد که حتی باید با دانه درشت ها هم در صورتیکه تخلف کرده اند برخورد کرد.

شرایط فعلی مس کرمان چطور است؟

وضعیت بد نیست و بازیکنان ما مقابل سپاهان نشان دادند که شایستگی زیادی دارند تا شرایط مس را بهتر کند.در حال حاضر هم اردویی در کردان کرج برگزار کردیم و تا یکشنبه اینجا هستیم تا تیم به وضعیت مناسبی برسد.

بازیکن جدید جذب می کنید؟

در صدد هستیم قبل از پایان نیم فصل یک هافبک خارجی بگیریم. در ضمن سه، چهار بازیکن جدید هم در تیم فصل به تیم اضافه خواهند شد تا در پست های مختلف تقویت شویم.

در مورد جوی که در این دو هفته در فوتبال ایران وجود دارد چه صحبتی دارید؟

اگر در این فوتبال ناپاکی هست باید پاک شود. من معتقدم در مبارزه با ناپاکی سستی به خرج دادیم و این باعث شد تا بعضی ها بتازند و هیچ کس جلودارشان نباشد. در فوتبال چین متخلفان را دار زدند و در ایتالیا تیم بزرگی مثل یوونتوس را به دسته دو فرستادند. الان هم می شنوم که در مورد آلومینیوم هرمزگان اتفاقاتی افتاد و حالا ثابت شد که در سقوط آلومینیوم مسائل غیر فوتبالی دخیل بود.

آیا زمان حضورتان در آلومینیوم به برخی مسائل مشکوک نشدید؟

من دنبال این کارها نیستم و چون خودم مثبت فکر می کنم نمی دانم این قضایا را چطور موشکافی کنم.من فیلم بازی آلومینیوم و راه آهن را دیدم که آن زمان میثاقیان مربی آلومینیوم بود.در یک صحنه که آلومینیوم با یک گل جلو بود،بازیکن این تیم مصدوم شد ولی کمک داور اجازه نداد او به زمین بیاید تا اینکه حریف گل مساوی را زد.من معتقدم آلومینیوم به ناحق سقوط کرد و مردم بندرعباس و مسئولان این باشگاه باید احقاق حق کنند. من معتقدم فدراسیون باید با این اتفاقات برخورد شدیدی داشته باشد، این موضوع شهرام و بهرام ندارد و حتی دانه درشت ها هم اگر تخلف کردند باید محروم شوند.

در مورد مسائلی که به داوران ربط داده شده چه صحبتی دارید؟

من معتقدم داوران ایرانی پاک هستند و نباید به خاطر یک عده خاص،مجموعه داوری را زیر سول بود.الان باید با زد و بندها،شرط بندی ها،تبانی ها و مسائل دیگر برخورد کرد.باید با دلال هایی برخورد کرد که نتیجه بازیها را تغییر می دهند.الان من به این نتجه رسیدم که باید در مس کرمان 4 چشم داشته باشم و حواسم به همه جا باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین