کد خبر: ۲۱۴۲۶۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵

قیمت گوسفند در عربستان در آستانه عید قربان کاهش یافت

معامله‌گران عربستانی گوسفند موفق شدند قیمت گوسفندهای قربانی در شهر مدینه منوره را در مقایسه با قیمت سال گذشته و در آستانه عید قربان کاهش دهند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معامله‌گران عربستانی گوسفند موفق شدند قیمت گوسفندهای قربانی در شهر مدینه منوره را در مقایسه با قیمت سال گذشته کاهش دهند.

گزارش‌های بازار گوسفند عربستان حاکی از آن است که یک شهروند عرب با داشتن گوسفندان محلی در صندوق ماشینش اعلام کرد که گوسفندها را در بازار به صورت حراج می‌فروشند.

قیمت‌ها به نسبت سال گذشته تفاوتی نداشته است، به ویژه گوسفندان محلی همچون نجدی و نعیمی شاهد تفاوت قیمتی نبودند.

اما تقاضای خرید گوسفند (السواکنی) سودان در میان مشتریان بیشتر شده است.

شهروندان سعودی علاقه‌مند به خرید گوسفندان محلی الطائف و نواحی مکه هستند، چرا که این گوسفندان به وسیله علف‌های محلی تغدیه می‌شوند.

اما آرزوی عابد آل الحربی از شهروندان سعودی کنترل و مهار قیمت‌های گوسفندان است.

حربی از خریداران گوسفند قربانی  در این خصوص می‌گوید: دیروز صبح زود برای خرید گوسفند قربانی به بازار گوسفند آمدم، اما قیمت‌ها به نسبت سال گذشته سنگین و سرسام آور بود.

به گزارش فارس، در این بین یکی از فروشندگان جوان بازار گوسفندان مدینه از افزایش قیمت‌ها دفاع کرد و گفت: دامداران مبالغ زیادی برای خوراک،‌ آب و هزینه‌های کارگری دام‌ها برای چند ماه هزینه می‌کنند و خسارت‌هایی هم در هنگام فروش به دامداران می‌رسد که نیاز به جبران دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین