کد خبر: ۲۱۴۳۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲

قربانی بلوتوث سیاه مرتکب قتل شد

پسر جوان که قرباني انتشار بلوتوث سياه شده بود در جريان درگيري بر سر اين موضوع مرتکب قتل شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به نوشته ابتکار، سرکلانتر يازدهم پليس پايتخت از دستگيري دو تن از اراذل و اوباش منطقه نظام‌ آباد خبر داد که ضمن آزار و اذيت دختري جوان، از وي فيلم مستهجن تهيه و منتشر کرده بودند.سرهنگ ابوالقاسم باقري شاد سرکلانتر يازدهم پليس پايتخت گفت:چندي پيش دو تن از اراذل و اوباش سطح دو حوزه استحفاظي کلانتري 106 نامجو به نام«فرزاد» و «مجيد»، دختري 17 ساله را به منزلي در آدرس خيابان نامجو که به صورت مجردي بود، برده و او را مورد آزار و اذيت قرار دادند و با تهديد چاقو از وي فيلم مستهجن تهيه کرده و با بلوتوث منتشر کردند.

وي با بيان اينکه شاکيه با مراجعه مستقيم به دادگاه کيفري استان تهران و سپس اداره شانزدهم پليس آگاهي اعلام شکايت کرده و حکم جلب و دستگيري متهمان از طريق شعبه 79 دادگاه کيفري استان تهران به ماموران اطلاعات کلانتري 106 ارجاع داده شد، افزود:با ارجاع پرونده تحقيقات ماموران براي شناسايي محل اختفاي متهمان که مدتي متواري بودند، آغاز شد و سرانجام اين دو متجاوز به عنف در دوم شهريورماه دستگير شدند.

سرکلانتر يازدهم پليس پايتخت در مورد چگونگي دستگيري اين افراد، اظهار کرد: ساعت 14 و 15 دقيقه همان روز اطلاع داده شد که «فرزاد» در خيابان اجاره دار با موتورسيکلت هوندا به صورت خلاف جهت در حال تردد است که ماموران به محل اعزام و وي را دستگير کردند و پس از آن، محل اختفاي «مجيد» نيز از طريق متهم دستگير شده شناسايي شد و ماموران براي دستگيري وي به محل حادثه اعزام شدند که وي به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که ماموران با شليک يک تير هوايي، «مجيد» را دستگير کردند.

سرهنگ باقري شاد افزود: متهمان جهت سير مراحل قانوني و تکميل تحقيقات تحويل کارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ شدند.به گزارش مهر، در اين پرونده ايرج 17 ساله متهم است در تاريخ 27 بهمن ماه سال گذشته در جريان يک درگيري پسر جواني به نام محمد را با ضربه چاقو به قتل رسانده است.

پس از دستگيري متهم به قتل و اعتراف او به اين جنايت پرونده با صدور کيفرخواست به شعبه 113 دادگاه کيفري استان تهران فرستاده شد و متهم به قتل صبح ديروز به رياست قاضي حسين اصغرزاده پاي ميز محاکمه قرار گرفت. در ابتداي جلسه دادگاه نماينده دادستان با تشريح کيفرخواست گفت: با توجه به اعترافات متهم، بازسازي صحنه قتل و گزارش پزشکي قانوني ايرج متهم به قتل عمدي و شرب خمر در شهرستان قرچک مي‌باشد که براي وي تقاضاي مجازات قانوني را دارم. اولياي دم مقتول نيز خواستار قصاص قاتل فرزند خود شدند.

رئيس دادگاه سپس با تفهيم اتهام به ايرج از او خواست که به دفاع از خود بپردازد. پسر نوجوان نيز پس از قرار گرفتن در جايگاه در دفاع از خود گفت: من اتهاماتم را قبول دارم. چند روز قبل از اين حادثه دوتن از دوستانم مراب به خانه شان کشانده و قصد داشتند در آنجا مرا مورد آزاد و اذيت قرار دهند. آنها همچنين از اين صحنه فيلم گرفته و يک هفته بعد فيلم را در محله مان از طريق بلوتوث پخش کردند. يک روز از باشگاه به خانه مي‌رفتم که پسر عمه مقتول به نام ميلاد جلوي مرا گرفت و درباره اين فيلم پرسيد. يکي از دوستانم از اين موضوع ناراحت شد و ميلاد را با ضربه چاقو زد. بعد از اين درگيري محمد با من تماس گرفت و مدعي شد به خاطر اين که پسردايي او را زده ايم انتقام مي‌گيرم. روز حادثه من و دوستانم در حال شرب خمر بوديم که محمد سراغم آمد، با هم گلاويز شديم که او ابتدا با چاقو مرا زد و من هم مجبور شدم در دفاع از خود او را بکشم.

همه بدبختي من به خاطر ميلاد است. در ادامه دادگاه شاهدين ماجرا به تشريح روز حادثه پرداختند، پس از آخرين دفاعيات متهم به قتل و وکيل مدافعش قضات دادگاه براي صدور حکم وارد شور شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین