کد خبر: ۲۱۴۴۰۰
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴

استمرار مجلس به جلسه با فوتبالی‌ها

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران خواست در کار این کمیسیون دخالت نکند و افزود: کمیسیون اصل ۹۰ در راستای پرونده رشوه در فوتبال با اهالی ورزش دیدار کرده و خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات علیرضا علیپور دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران مبنی بر اینکه کمیسیون اصل 90 مجلس اهالی مسئله‌دار فوتبال را برای حضور در جلسات دعوت نکند، گفت: اتفاقاً عده‌ای نیز راجع به آقای علیپور همین اعتراض را دارند.

وی ادامه داد: عده‌ای به ما گفته‌اند که چرا آقای علیپور در جلسه کمیسیون اصل 90 حضور یافته است، زیرا معتقد بودند وی مسئله‌دار است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کمیسیون به اظهارات ذکر شده توجهی ندارد، تصریح کرد: کمیسیون اصل 90 به وظیفه خود بر اساس قانون عمل می‌کند و بهتر است افرادی مانند آقای علیپور در کار کمیسیون دخالت نکنند.

پورمختار با تاکید بر اینکه کمیسیون اصل 90 گزارش خود را بر اساس مستندات جمع آوری شده تهیه و تنظیم می‌کند، خاطرنشان کرد: کمیسیون اصل 90 پس از شنیدن اظهارات همگان و جمع‌آوری اسناد گزارش خود را جمع‌بندی خواهد کرد.

وی با اعلام اینکه کمیسیون اصل 90 در راستای پرونده رشوه در فوتبال با اهالی ورزش دیدار کرده و خواهد کرد، درباره زمان نهایی ارائه گزارش کمیسیون گفت: هنوز زمان ارائه گزارش نهایی به صحن علنی مجلس مشخص نیست.

به گزارش فارس، پورمختار همچنین اظهار داشت: کمیسیون بایستی بررسی‌های لازم را انجام دهد تا موضوعی از قلم نیفتد و اجحافی در حق کسی صورت نگیرد تا کمیسیون بتواند رای عادلانه خود را اعلام کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین