کد خبر: ۲۱۴۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷

امشب؛ نشست مشترک دولت و مجلس

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نشست مشترک نمایندگان دولت و مجلس امشب و به دعوت دولت برای همفکری در زمینه منابع درآمدی بودجه ۹۲ و ۹۳ برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اسماعیل جلیلی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست مشترک امشب دولت و مجلس که در محل معاونت نظارت رهبردی رئیس جمهور برگزار می‌شود، گفت: این نشست امشب برگزار می‌شود و از تمامی اعضای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس برای حضور در این نشست دعوت شده است.

وی ادامه داد: در این نشست درآمدهای مختلف از قبیل درآمدهای نفتی، درآمدهای حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و درآمدهای مربوط به بخش‌های تولیدی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تأکید کرد: قرار است در این نشست نمایندگانی از دولت نیز حضور داشته باشند تا راه‌کارهای تحقق درآمدهای دولت در بودجه‌ 92 و 93 مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش تسنیم، جلیلی با انتقاد از نامناسب بودن زمان برگزاری این نشست، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در هفته جاری، مجلس جلسه علنی ندارد و نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه‌شان رفته‌اند، بنابراین بهتر بود که این نشست در زمان دیگری برگزار می‌شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین