کد خبر: ۲۱۴۵۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹

شاخص بورس به نیمه 71 هزار واحد رسید

شاخص بورس تهران در معاملات امروز 520 واحد رشد کرد و به نیمه 71 هزار واحد رسید.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دماسنج بازار سرمایه در سومین روز معاملاتی هفته به روند صعودی خود ادامه داد و با رشد 520 واحدی به نیمه 71 هزار واحد نزدیک شد.

به این ترتیب در ادامه رشد قیمت سهام شرکت‌ها و خوش بینی به آینده مذاکرات هسته‌ای، دماسنج بازار سرمایه به رشد خود ادامه داد و 71 هزار و 471 واحدی شد.

در بازار امروز شرکت‌های هلدینگ خلیج فارس، پالایشگاه بندرعباس، پالایشگاه اصفهان، تاپیکو، گل گهر، فولاد مبارکه، پالایشگاه تبریز، سرمایه گذاری امید، بانک تجارت و مپنا بیشترین تاثیر را در شاخص بورس گذاشتند و شرکتهای مطرحی چون ملی مس، مخابرات، پتروشیمی پردیس، سرمایه‌گذاری غدیر، بانک ملت، توسعه معادن و فلزات و بانک پاسارگاد با افت قیمتی خود مانع از رشد بیشتر شاخص بورس شدند.

در بازار امروز همچنین شرکت‌های پالایشگاهی از تقاضای خرید برخوردار شده و شرکت‌های پالایشگاه نفت اصفهان و بندرعباس بیشترین تقاضای خرید را به خود اختصاص دادند همچنین گل گهر، سرمایه‌گذاری صنعت نفت و بانک تجارت نیز از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شدند.این در حالی است که کنترل خوردگی تکین کو، پالایش نفت تبریز، باما و بیمه دانا از بیشترین تقاضای فروش برخوردار شدند.

به گزارش ایسنا، در بازار امروز حجم معاملات افزایش یافت و 897 میلیون سهم به ارزش 531 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه به 349 هزار میلیارد تومان رسید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین