کد خبر: ۲۱۴۵۶۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵

تساوی استقلال و نفتون در نیمه اول/ اکبرپور تا آستانه درگیری با بازیکن حریف پیش رفت

نیمه اول دیدار دوستانه تیم‌های استقلال و نفتون با نتیجه تساوی به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تیم استقلال در دیداری دوستانه از ساعت 15:30 امروز (دوشنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه به مصاف تیم نفتون رفت که نیمه اول این دیدار با تساوی یک‌ بر یک به پایان رسید.

تیم استقلال در نیمه اول این بازی با ترکیب سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، میثم جودکی، علیرضا نیکبخت‌واحدی، احسان پیرهادی، پژمان نوری، سیاوش اکبرپور، گوران لاوره، مهران قاسمی، آرش برهانی و مهدی نظری به میدان رفت.

در حالی که 2 دقیقه از زمان بازی گذشته بود بازیکنان شماره 11 نفتون با عبور دادن توپ از سر مهدی رحمتی برای این تیم گل زد. تیم نفتون که متشکل از بازیکنان جوان بود با انگیزه بالایی بازی می‌کرد و کمتر به بازیکنان استقلال اجازه نفوذ به محوطه جریمه را می‌دادند.

با این وجود دقیقه 17 مهدی نظری توپی که روی هوا معلق بود را وارد دروازه نفتون کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. پس از گل استقلال بازی روندی معمولی را طی می‌کرد و توپ بیشتر در میانه‌های زمین می‌چرخید. با این حال در دقیقه 44 استقلال صاحب ضربه پنالتی شد که آرش برهانی این توپ را از دست داد.

* در حالی که فرهاد مجیدی در ترکیب استقلال قرار داشت، این بازیکن در گفت‌وگو با میرشاد ماجدی و دکتر کاوه ستوده اعلام کرد نمی‌تواند در دیدار دوستانه مقابل نفتون به میدان برود. این بازیکن به همراه جی‌لوید ساموئل زیرنظر امیر حاج‌قاسم، مربی بدنساز استقلال تمرین اختصاصی انجام داد.

* در حالی که همه بازیکنان 2 تیم شماره داشتند اما حنیف عمران‌زاده بدون داشتن شماره بازی کرد!

* در ابتدای بازی چند فروند هلی‌کوپتر در آسمان پرواز می‌کردند که پرواز آنها سروصدای زیادی در کمپ ایجاد شده بود.

* علیرضا نیکبخت‌واحدی در زمین جنب‌وجوش زیادی داشت و مدام در حال صحبت با بازیکنان است.

* امیر قلعه‌نویی و مجید صالح به سیاوش اکبرپور تذکر می‌دادند که توپ‌های هوایی به سمت دروازه نفتون ارسال نکند. در چند نوبت صالح به اکبرپور تذکر داد و از او خواست با روشی دیگر به ارسال توپ بپردازد.

* در دقایقی ابتدایی بازی بازیکن تیم نفتون تکل خشنی روی پای سیاوش اکبرپور زد که مهاجم استقلال از این کار بازیکن نفتون عصبانی شد و کم مانده بود این 2 بازیکن درگیری لفظی پیدا کنند اما بازیکنان 2 تیم مانع این کار شدند. البته بازیکن تیم نفتون در پایان نیمه اول تاکید کرد از اکبرپور بابت تکلی که زده بود عذرخواهی کرده است. جالب اینکه اکبرپور در کل نیمه اول بازی خشنی از خود به نمایش می‌گذاشت و بیشتر بازیکنان تیم حریف را می‌زد.

* منصور پورحیدری و سیروس دین‌محمدی از نزدیک نظاره‌گر این دیدار بودند. همچنین حدود 100 هوادار برای تماشای این دیدار در کمپ حضور داشتند. پس از پایان نیمه اول امیر قلعه‌نویی از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد و از آنها خواست در دادن پاس به یکدیگر دقت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین