کد خبر: ۲۱۴۵۹۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۱

روایت علیخانی از اخلال در سخنرانی هاشمی در کرمانشاه

در حالی که برخی رسانه ها مدعی توقف سخنرانی آیت الله هاشمی در کرمانشاه شدند، مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی گفته است: در خلال صحبت ها جمعی اندک خواستند شعارهایی بدهند که با موج عظیم مردم بخصوص جوانان مواجه شدند و شعار درود بر خامنه ای ، سلام بر هاشمی این عده را ناکام گذاشت .
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علیخانی در گفتگو با سایت «نواندیش» از شعار های حاضران در حمایت از هاشمی و خاتمی خبر داد.

به گزارش نواندیش، از جمله این رسانه ها خبرگزاری فارس بود که در خبری نوشت: برخی با سر دادن شعار «درود بر خاتمی سلام بر هاشمی» و سوت زدن فضای مسجد را به هم ریختند و حاضران در واکنش شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند و به همین دلیل سخنرانی هاشمی رفسنجانی متوقف شد.

خبرگزاری مهر هم برغم انتشار متن سخنرانی آیت الله هاشمی در مراسم سالگرد شهید اشرفی اصفهانی، مدعی شد: سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که عصر امروز برای شرکت در مراسم بزرگداشت چهارمین شهید محراب راهی کرمانشاه شده بود، با تکرار چندباره شعار "مرگ بر امریکا" از سوی مردم حاضر در مراسم نیمه‌تمام ماند. این در حالی است که خبرگزاری ایسنا متن کامل سخنان آیت الله هاشمی را منتشر کرده است.

در عین حال حجت الاسلام و المسلمین علیخانی مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در کرمانشاه حضور دارد به سایت اعتدال گفته است: آیت الله هاشمی رفسنجانی عصر امروز  با استقبال مردم و مسوولان استان کرمانشاه وارد این شهر شد و  در اولین برنامه خود برای دیدار با مردم و سخنرانی در مسجد جامع کرمانشاه حضور یافت.

 علیخانی که از همراهان وی در این سفر است گفت: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در فرودگاه کرمانشاه مورد استقبال جمعی از علما ، امام جمعه و نماینده ولی فقیه و  استاندار کرمانشاه  و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در استان قرار گرفت و سپس برای دیدار با مردم و سخنرانی در مراسم نکوداشت شهید آیت الله اشرفی اصفهانی عازم مسجد جامع کرمانشاه شد.

به گفته علیخانی در مراسم مسجد جامع کرمانشاه که با حضور نماینده ولی فقیه ، علما ، استاندار و مقامات محلی  و انبوه مردم بویژه جوانان برگزار شد ، آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به مجاهدت های مردمان این دیار در جنگ تحمیلی ، نقش مردم این استان را در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب برجسته و درخور ستایش عنوان کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  همچنین از شخصیت شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی تجلیل کرد و خاندان و از بیت مکرم این شهید والامقام به عنوان خانواده دیانت و مجاهدت نام برد.

علیخانی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی در فراز پایانی سخنانش به اوضاع سیاسی کشور و منطقه اشاره کرد و ایران اسلامی «جزیره امن» توصیف کرد و ضمن دعوت همگان به وحدت و اتحاد ، شیعه و سنی و گروهها و قومیت های مختلف مردم را به یکپارچگی و حفظ انسجام برای نیل به اهداف انقلاب برشمرد.

 مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت افزود: در خلال صحبت ها جمعی اندک خواستند شعارهایی بدهند که با موج عظیم مردم بخصوص جوانان مواجه شدند و شعار درود بر خامنه ای ، سلام  بر هاشمی این عده را ناکام گذاشت .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین