کد خبر: ۲۱۴۶۱۱
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته در جاده‌های کشور را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز سه شنبه تا ساعت ساعت 01:00 بامداد روز شنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13:00 روز جمعه ساعت 01:00 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 روز جمعه تا 01:00 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ سلبی تصریح کرد: تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت‌ها به استثنا حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 06:00 صبح روزهای سه‌شنبه، چهار‌شنبه، پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13:00 روز جمعه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 تا 24:00 از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء ) به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور خاطرنشان کرد: تردد کلیه تریلرها به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 06:00 صبح روزهای سه‌شنبه، چهار‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

به گزارش فارس، سرهنگ سلبی در پایان گفت: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 16:00 تا ساعت 20:00 روزهای سه شنبه و جمعه از محور زاهدان - زابل و بالعکس ممنوع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین