کد خبر: ۲۱۴۷۳۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۱
حاشیه‌های بازی ایران و تایلند؛

واکنش کی‌روش به عملکرد دو لژیونر/ بازگشت شجریان به ورزشگاه آزادی

کارلوس کی‌روش در واکنش به از دست دادن موقعیت از سوی بازیکنان تیم ملی، ناراحتی خود را در کنار زمین نشان می‌داد و مشخص بود که از عملکرد ملی‌پوشان در نیمه نخست دیدار برابر تایلند راضی نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دیدار تیم‌های ملی ایران و تایلند در حالی از ساعت 19 امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد که با شروع بازی بر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه افزوده شد اما با این وجود و با توجه به درخواستی که روز گذشته کی‌روش از هواداران فوتبال داشت، باز هم استقبال مناسبی از این بازی انجام نشده است.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر 12 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* پرچمی با ابعاد بزرگ که در ابتدای بازی در دستان تماشاگران حاضر در سکوی روبه‌رویی جایگاه ویژه بود، به وسیله‌ی چند هوادار به ورزشگاه آورده شده و در حال حاضر در ضلع شمالی ورزشگاه قرار داده شده است.

* ماموران حراست ورزشگاه، تماشاگران حاضر در طبقه دوم را به سمت سکوهای طبقه اول روانه کردند.

* کارلوس کی‌روش از دقیقه 10 بازی از جای خود بلند شد و با حضور در کنار زمین با جدیت کار شاگردانش را دنبال می‌کرد. سرمربی تیم ملی در چند صحنه مشخصا از کار شاگردانش از جمله اشکان دژاگه و مسعود شجاعی راضی نبود.

* 5-4 بازیکن که از سوی کی‌روش برای حضور روی نیمکت هم انتخاب نشده بودند با نشستن در جایگاه ویژه این بازی را تماشا می‌کنند. خسرو حیدری، سردار آزمون، محمدرضا خانزاده و مهرداد پولادی بازیکنانی هستند که در کنار مارکار آقاجانیان نظاره‌گر کار هم‌تیمی‌های خود هستند.

* بین دو نیمه آهنگ "ای ایران" استاد شجریان از بلندگوهای ورزشگاه آزادی پخش شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین