کد خبر: ۲۱۴۷۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۷

کاهش فروش جهانی حافظه‌های فلش

درخواست بازار جهانی برای خرید حافظه‌های فلش USB 3.0 طی سال 2013 میلادی کاهش قابل ملاحظه یافته است و کارشناسان بر این باورند که میانگین رشد این محصولات نسبت به سال گذشته تنها 10 درصد خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تحلیلگران بازار پیش‌بینی کرده بودند که میزان رشد این محصولات در بازار جهانی طی سال 2014 میلادی بین 20 تا 25 درصد خواهد بود. اما گفته می‌شود که این میزان رشد به تفاوت قیمت بین حافظه‌های فلش مبتنی بر ورودی USB 2.0 و USB 3.0 بستگی دارد.

اگرچه میزان فروش جهانی حافظه‌های فلش مبتنی بر ورودی USB 3.0 در بازار جهانی کمتر از پیش‌بینی‌های قبلی بوده است، اما یکی از شرکت‌های تایوانی تولیدکننده حافظه‌های فلش NAND همچنان فعالیت‌های خود را افزایش می‌دهد و با ارایه محصولات ارزان سعی کرده تا سرعت سازگاری کاربران با حافظه‌های USB 3.0 را بیش از پیش افزایش دهد.

به عنوان مثال، شرکت Silicon Motion Technology راهکار کنترلی تک‌کاناله با قابلیت بالا و قیمت ارزان را برای حافظه‌های فلش USB 3.0 عرضه کرده تا بتواند از این طریق رقابت خود را در بازار جهانی افزایش دهد.

به گزارش فارس به نقل از دی‌جی‌تایمز، درایورهای جدید این شرکت که SM3267 نام دارد، با سرعت 160 مگابایت در ثانیه اطلاعات را می‌خواند و با سرعت 60 مگابایت در ثانیه اطلاعات را روی خود ذخیره می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین