کد خبر: ۲۱۴۷۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷

صعود شیلی و اکوادور به جام‌جهانی/ اروگوئه حریف اردن در پلی‌اف شد

تیم‌های شیلی و اکوادور از منطقه آمریکای‌جنوبی مسافر جام جهانی برزیل شدند و اروگوئه نیز با قرار گرفتن در رده پنجم به پلی‌اف رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 در منطقه آمریکای‌جنوبی بامداد امروز (چهارشنبه) به پایان رسید و چهره‌ دو تیم صعود کرده‌ دیگر و یک تیم صعود کننده به پلی‌اف مشخص شد.

در یکی از بازی‌های بامداد امروز شیلی موفق شد در خانه با نتیجه 2 بر یک اکوادور را شکست دهد. با این نتیجه هر دو تیم موفق شدند با قرار‌گرفتن در رده‌های سوم و چهارم این منطقه، جواز حضور در جام جهانی را بدست آورند. در این دیدار آلکسیس سانچس و گری‌مدل برای شیلی گلزنی کردند و تک گل اکوادوری‌ها را نیز فیلیپه‌کایسدو به ثمر رساند.

اروگوئه‌ در دیگر دیدار حساس بامداد امروز موفق شد آرژانتین را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و با قرارگرفتن در رده پنجم حریف اردن در مرحله پلی‌اف شود. برای اروگوئه در این دیدار کریستین رودریگس، لوئیس‌سوآرس و ادینسون‌کاوانی گلزنی کردند و هر دو گل آرژانتین از پیش صعود کرده به جام جهانی را نیز ماکسی‌رودریگس به ثمر رساند.

کلمبیا دیگر صعود کرده به جام جهانی نیز موفق شد آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها را با برتری به پایان برساند و با نتیجه 2 بر یک پاراگوئه را از پیش رو بردارد. در این دیدار ماریو یپس هر دو گل کلمبیا را به رثمر رساند و برای پاراگوئه که هیچ امیدی برای صعود نداشت، خورخه روخاس گلزنی کرد.

تابلوی نتایج (منطقه‌آمریکای جنوبی)

شیلی 2 – اکوادور یک

اروگوئه 3 – آرژانتین 2

پاراگوئه‌ یک – کلمبیا 2

پرو یک – بولیوی یک

جدول نهایی

1- آرژانتین (صعود به جام‌جهانی)

2- کلمبیا (صعود به جام‌جهانی)

3- شیلی (صعود به جام‌جهانی)

4- اکوادور (صعود به جام‌جهانی)

5- اروگوئه (صعود به پلی‌اف)

6- ونزوئلا

7- پرو

8- پاراگوئه

9- بولیوی

به گزارش ایسنا؛ اروگوئه برای حضور در جام جهانی 2014 باید در دو بازی رفت و برگشت برابر اردن به میدان‌ برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین