کد خبر: ۲۱۴۸۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸

اولین روز جشنواره فیلم کوتاه تهران چگونه گذشت؟

اولین روز از سی‌امین «جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران» در سه سالن سینمایی پردیس ملت و در هفت سانس مختلف برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: این جشنواره از ساعت 9 صبح با فیلم‌های برگزیده بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران کار خود را شروع کرد و با پخش فیلم‌های برگزیده دومین جشنواره فیلم اولی‌ها در شهریورماه سال 92، مسابقه جهان اسلام، 46 فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران و 33 فیلم در بخش مسابقه بین‌الملل، سمینار آموزشی ساختار در فیلم کوتاه با حضور احمد الستی، 30 برگزیده – 30 سال، نقد و بررسی فیلم‌های بخش مسابقه، نمایش فیلم «تنهای تنهای تنها» در بخش افق نو، فیلم‌های کوتاه از کارگردانان سینمای بلند و 30 نمای کوتاه از سی‌نما به اولین روز خود پایان داد.

گرچه استقبال کنندگان از فیلم‌ها بیشتر شامل کارگردانان، عوامل فیلم‌ها و مهمانان دعوت شده از سوی آنان بودند اما این جشنواره در اولین روز خود با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد.

هنگام ورود به سالن‌ها برگه‌هایی که در آن اطلاعات مربوط به فیلم هایی که در هر سالن به نمایش در می‌آمد در اختیار تماشاگران قرار می‌گرفت تا بهترین فیلم را انتخاب کنند و در صندوقی که جلوی در خروجی قرار داشت بیندازند.

فیلم «گرمابان» در حین پخش با مشکل فنی مواجه شد و به علت طولانی شدن قطع فیلم، بسیاری از تماشاگران مجبور به ترک سالن شدند.

در حین پخش فیلم‌ها در ساعت 12 و 30 دقیقه در سالن شماره سه، مشکلات صوتی و تصویری نیز توسط بخش فنی سالن ایجاد شد.

در بخش افق نو که امسال به جشنواره فیلم کوتاه تهران اضافه شده است، فیلم «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی‌پور به نمایش گذاشته شد که به جز چند صندلی خالی، بقیه صندلی‌های سالن پر از تماشاگر بود و در انتها نیز تشویق بلند و بی‌وقفه تماشاگران نشان‌دهنده رضایت آنان از این فیلم بود.

به گزارش ایسنا؛ «جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران» از روز سه شنبه 23 مهرماه تا روز شنبه 27 مهرماه به مدت پنج روز در سینما «پردیس ملت» به کار خود ادامه می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین