کد خبر: ۲۱۵۲۲۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۷

حکم بانک برای صالحی درنهادریاست جمهوری

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی «حسن صالحی» را به سمت «مدیر کل رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مردمی ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری» منصوب کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی «حسن صالحی» را به سمت «مدیر کل رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مردمی ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری» منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری مرتضی بانک، معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی حسن صالحی را به سمت «مدیر کل رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مردمی ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری» منصوب کرد.

متن این حکم به این شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای حسن صالحی

نظر به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، بنا به پیشنهاد رئیس مرکز ارتباطات مردمی به موجب این حکم به سمت «مدیر کل رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مردمی ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری» منصوب می‌شوید.

امید است با عنایات الهی و همکاری واحدهای ذیربط، زیر نظر رییس مرکز ارتباطات مردمی در انجام وظایف و جریان منظم امور، افزایش بهره‌وری مجموعه و در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی در راستای رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

مرتضی بانک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین