کد خبر: ۲۱۵۲۳۵
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳

رای به حذف یارانه سه دهک در کمیته اقتصادی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تصویب حذف 30 درصد از یارانه بگیران از درآمدهای بالای جامعه در کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد که در صورت تصویب این مصوبه در صحن مجلس باید حداکثر 3 ماه پس از تصویب لایحه اصلاحیه بودجه اجرا شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص جلسه صبح امروز یکشنبه کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه برای بررسی لایحه اصلاحیه قانون بودجه 92 گفت: در این جلسه در خصوص ادامه پرداخت یارانه به مردم بحث و گفتگو شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بخش هدفمند کردن یارانه ها اعضای کمیته با حذف 30 درصد افرادی که در جامعه دارای درآمد بالایی هستند از دریافت یارانه موافقت کردند و مقرر شد این مصوبه کمیسیون حداکثر 3 ماه پس از تصویب لایحه اصلاحیه بودجه در مجلس شورای اسلامی اجرا شود.

وی در خصوص تصویب بند دیگری از لایحه اصلاحیه بودجه نیز گفت: مقرر شد بخش حمل و نقل از 10 درصد منابع ریالی صندوق توسعه ملی استفاده کند.

پیش از این نیز  چهره های اقتصادی مجلس و در پی آن دولت به دلیل کسری شدید بودجه در بخش پرداخت یارانه ها از حذف 3 دهک بالای جامعه از دریافت یارانه سخن گفته بودند.

لایحه اصلاحیه بودجه که دولت موفق به کسب فوریت از مجلس برای بررسی آن نشد ، در حال حاضر در کمیسیون های مجلس در دست بررسی است .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین