کد خبر: ۲۱۵۴۰۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴

غش کردن داوران این بار در لیگ دسته یک

سرمربی پاس همدان می‌گوید پیش از بازی با پیکان طی تماسی با باشگاه پاس، خواستار واریز مبلغی برای قضاوت به نفع تیم همدانی شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجتبی خورشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: 48 ساعت پیش از بازی با پیکان به ما زنگ زدند و گفتند اگر می‌خواهید در این بازی پیروز میدان باشید، مبلغی را باید به ما بدهید وگرنه ما به نفع پیکان سوت خواهیم زد.

او با بیان اینکه شخصی که به باشگاه پاس زنگ زده از اهالی فوتبال است، گفت: متاسفانه برداشتی که از صحبت‌های من پس از بازی با پیکان شد، برداشت صحیحی نبود. منظور من به هیچ عنوان کادرفنی و مدیریت باشگاه پیکان نبودند، من هیچ‌گاه باشگاه پیکان را متهم نکرده‌ام و اگر سوءبرداشتی هم از صحبت‌های من شده است، عذر می‌خواهم.

سرمربی پاس همدان تصریح کرد: وقتی کسی پیش از بازی به شما زنگ می‌زند و می‌گوید اگر پول به ما ندهید تیم شما را بازنده این دیدار می‌کنیم، این تصور در شما ایجاد می‌شود که داور به سمت تیم حریف غش خواهد کرد. به ما گفتند که در صورتی که پیکان در این دیدار بازنده میدان باشد، کادرفنی این تیم تغییر خواهد کرد.

خورشیدی با بیان اینکه این افراد باید از صحنه فوتبال کشور حذف شوند، تصریح کرد: حرف ما این است که افرادی که این مطالب را مطرح می‌کنند باید توسط کمیته انضباطی، وزارت اطلاعات و دادگاه‌ها بازخواست شوند. قرار نیست کسی زنگ بزند و این مطالب را مطرح کند و ما سکوت کنیم. اگر قرار به سکوت کردن باشد پس چگونه می‌توانیم انتظار داشته باشیم فوتبال ما پاک شود.

سرمربی پاس همدان با اشاره به اینکه مطرح کردن این مطلب پیش از بازی تمرکز تیم پاس را به هم زد، اظهار کرد: برخی از دوستان می‌گفتند جوی به وجود آمده که نباید هر آنچه را که می‌بینید بیان کنید ولی من می‌گویم که باید این مسائل را بیان کنیم و هر مساله‌ای که فوتبال را ناپاک می‌کند، مطرح کنیم. هرکسی چیزی که می‌بیند را باید بگوید. من باز هم اعلام می‌کنم که هیچ حرفی به باشگاه پیکان مستقیما نزده‌ام و منظور من به هیچ عنوان به سمت باشگاه پیکان نبوده است.

او با تاکید بر اینکه مسوولان باید چنین افرادی را مشخص کنند، خاطرنشان کرد: شماره تماس و هویت شخصی که به من زنگ زده است کاملا مشخص است و من حاضرم اطلاعات این شخص را به دستگاه‌هایی که پیگیر این قضایا هستند بدهم. من که شما به این فوتبال نیامده‌ام. همه ما ادعا می‌کنیم که فوتبال ما پاک است، اما باید قبول کنیم که در هر جامعه‌ای افراد ناپاک وجود دارد و باید دست به دست هم بدهیم که فوتبال را از وجود این افراد ناپاک نجات دهیم. من مطمئن هستم که این افراد را می‌شود حذف کرد.

خورشیدی افزود: اینطور نمی‌شود که قبل از هر بازی چنین مسائلی را مطرح کنند و تمرکز ما را برای بازی‌ها به هم بزنند. فردی که با ما تماس گرفته است از اهالی فوتبال است و تقریبا همه در فوتبال ایران او را می‌شناسند. ما برای شفاف‌سازی این کار را کرده‌ایم و آن را پیگیری می‌کنیم.

سرمربی پاس همدان گفت: مراجع ذی‌ربط باید بیایند و این مسائل را پیگیری کنند. خوشبختانه در حال حاضر چند وقتی است که این مسائل به خوبی در حال پیگیری است و همه باید دست به دست هم بدهیم تا فوتبال را از وجود چنین افرادی پاک کنیم. من مجددا می‌گویم که به هیچ عنوان منظور من کادرفنی و مدیریت باشگاه پیکان نبوده‌اند و حتی ممکن است چند وقت دیگر این اتفاق برای تیم ما بیفتد و کسی به حریفان ما زنگ بزند و بگوید که در صورت ندادن مبالغی، تیم آنها را بازنده اعلام می‌کنند. امیدوارم جلوی چنین افرادی در فوتبال گرفته شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین