کد خبر: ۲۱۵۵۴۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰

حمله کنندگان به آقای هاشمی،چون به خلوت میروید آن کار دیگر میکنید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسلم، متین - اخیرا حملات به آقای هاشمی تشدید شده است. ایشان مطلبی گفته اند روی حرفشان هم مانده اند. اشکالش کجاست؟حالا اینها به کنار ،مهاجمان مانده اند چه کار دیگری میتوانند بکنند ؟اقای حمیدروحانی به کنار ، رفته اند سراغ مستخدم امام (ره)که بله من خبر دارم از روز اول این آقای هاشمی یک جورایی بود!جالب است نه؟

 عجب روزگار هشلهفتی ست نه؟شمارا به خدا ببینید کار ما در رابطه امریکا به کجا رسیده است!من الان خیلی کاری با شخص آقای هاشمی رفسنجانی ندارم. بنا هم ندارم چندان وارد جزئیات شوم و از ایشان دفاع کنم .آقای هاشمی بهتر از هر کسی بلد است ازخودش دفاع کند.کسی که بار دفاع از کشور در جریان جنگ را بردوش کشیده و شانه هایش هنوز زخمی، لابد خوب بلد است و البته سرحال و میتواند از خودش دفاع کند.

بعضی اوقات با خود فکر میکنم این فضا و اتمسفر چه خاصیتی دارد که با خوبان و بزرگان خود آن کرده و این میکند؟ نمونه ارائه نمیکنم که خود واقفید به این اسرار!!

نمیگویم هاشمی چهره معصوم عصر ماست کما اینکه مصدق و امیر کبیر و قائم مقام فراهانی چهره های معصوم دوران خود نبودند.آنان اشتباهاتی کرده اند و سیاستمداران امروز نیز میکنند. به حضرت عباس حال این مملکت به از این بود اگر تعصب قدر کنار گذاشته شود - که نمیشود - ذره ای وجدان خفته بیدار شود - که نمیشود - اگر به فرزندان این مرز وبوم یاد داده شود با همه ایراداتی که ممکن یک محنت کشیده روزگار داشته باشد اما کارنامه خدمت او به این سرزمین این است -که یاد داده نمیشود و صدها اگر و نمیشود دیگر. مارا چه شده!!!؟ شما را چه شده است!!!!؟ما که تکلیفمان را روشن است . مگر هاشمی چه گفته که این همه عنان قلم و زبان را از مشارق ارض و مغاربه ها، رها کرده و روان آرام و روح آسایش را از ملت ربوده اید؟با هاشمی دعوا دارید عیبی ندارد. با کی دعوا ندارید! اما تا به این حد ؟ هاشمی سخنی گفته مبنی نظر امام در باره آمریکا.شاید اگر ایرادی بر آقای هاشمی وارد باشد که وارد نیست(چون مصلحت را اینگونه تشخیص داده است)به این باز میگردد که چرا این نقل قول به اعتقاد من کاملا موثق را زودتر نگفنه است ؟اما خب حالا گفته ،که چی؟ میخواهید محاکمه اش کنید؟4سال ایشان زیر بدترین و نااخلاقی ترین حملات قرار گرفت، نتیجه اش را در ایام انتخابات امسال همه دیدند. من نمیدانم ،خدا شاهد است نمیدانم چطور و چگونه باید این مردم حرف خود را بزنند تا به گوش عده ای فرو رود وشاهچراغ های خود را خاموش کرده و رسالتی بر خود متصور نباشند و بفهمند ملت رجاءخود را در چهره آنها نمیبیند و اتفاقا آرزوی ناپایداریشان را دارد.

حالا ازهمه چیز خوشمزه تر توسل آقایان به این و آن است. از آقای حمید روحانی گرفته تا مستخدم امام!چند روز پیش مصاحبه ای عجیب و غریب از این آقای حمید روحانی در نقد آقای هاشمی خواندم خواندم .هاج و واج مانده بودم خوابم یا بیدار؟البته همسایه قلمی و دوستداشتنی ما آقای جواد موسوی در همین خبر آنلاین جوابهای خوشمزه و جانانه ای به ایشان را دادند. بروید همان را بخوانید . اما از آن جالب تر برای اثبات خائن بودن آقای هاشمی که از روز اول(اصلا از اول خلقت) با برنامه و حساب شده برای نابودی انقلاب و کشور ملت آمده اند و امام هم حواسش نبوده !پای پیر مرد گوشه نشین ، مستخدم امام را به میدان کشانده اند که بله آقای هاشمی از اول هم یک جورایی بود،یک کارایی میکرد ،منهم شاهد بودم و حواسم بود. امام نگران شد. به همین دلیل ایشان را که در دروازه دولت زندگی میکرد آورد پیش خودش تا مواظب ایشان باشد.ایشان در ادامه محکومیت هاشمی بحث آمریکا را پیش میکشد!!! و میگوید بله ،مسلم است آقای هاشمی اشتباه میکند من خبر دارم و مطمئن هستم نظر امام در باره آمریکا این بوده و آن نیست!بروید این مصاحبه را که این یکی دوروزه انتشار یافته مطالعه کنید.

واقعا دست مریزاد .حالا کار آقایان به اینجا رسیده که برای اثبات نظراتشان به مستخدم امام متوسل شده اند. خب شما سوال کردید بقیه امور حساس امنیتی،سیاسی،اقتصادی،جنگی و.....را می پرسیدید. ضرر نداشت.البته سند مکتوبش را مطالبه کردیدو نکردید مهم نیست. پر واضح معلوم است هدف از این کار چیست ؟ البته این پیر مرد محترم همچون سایر آحاد ملت حق اظهار نظر داردو معلوم هم نیست این صحبت ها را چگونه از زیر زبان این بنده خدا بیرون کشیده اند اما اینکه معیار ایشان شده از آن کارهای عجیبی است که تنها نمونه آن را اینجا میتوان یافت. آن عده تصور کرده اند همینقدر بنویسند و بگویند مستخدم امام این را گفته کار تمام میشود. غافل از اینکه خود پاسخشان را داده اند. میگویند صرف انتصاب بیت به امام دلیل مشروع بودن هر گفتار و رفتار اعضای بیت نیست.بسیار عالی،حالا چی شده سخنان اعضای مستقیم بیت ملاک نیست اما سخن مستخدم شد ملاک؟شما را به خدا دست بردارید . بگذارید توی این روزها آب خوشی از گلویمان پایین برود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین