کد خبر: ۲۱۵۵۹۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸
تاجي:

تصويب نهايي احياي" سازمان مديريت" تا پايان هفته

معاون حقوقي معاونت توسعه رئيس‌جمهور گفت: طرح احياي سازمان مديريت به احتمال فراوان تا پايان هفته مورد تصويب نهايي نمايندگان قرار خواهد گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عبدالله تاجي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره بررسي طرح احياي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور اظهار داشت: طرح احياي اين سازمان در زمان‌هاي پاياني دولت دهم از سوي نمايندگان مجلس مطرح شد.
 
وي افزود: پس از روي کارآمدن دولت يازدهم اجراي اين طرح از سوي دولت تدبير و اميد مورد تاکيد قرار گرفت و در راستاي آن نيز نمايندگان مجلس نسبت به پيگيري و بررسي اين طرح مصمم‌تر شدند.
 
معاون حقوقي توسعه انساني رئيس‌جمهور تصريح کرد: طرح احياي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور در کميسيون‌هاي تخصصي از جمله کميسيون اجتماعي، اقتصادي و برنامه و بودجه مراحل نهايي خود را سپري مي‌کند و تنها يک بند از اين طرح باقي‌مانده است که احتمالا تا پايان هفته جاري با برگزاري جلسات اين کميسيون‌ها به اتمام خواهد رسيد.
 
تاجي تصريح کرد: دولت يازدهم تمام تلاش خود را به منظور تصويب هرچه زودتر اين طرح خواهد کرد و به همين منظور نيز محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ريزي رئيس‌جمهور در تمام جلسات تخصصي و فرعي بررسي اين طرح به منظور تشريح اهداف، بندها و تبصره‌هاي آن حضور مي‌يابند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین