کد خبر: ۲۱۷۳۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۹

کاریکاتور/ ازدواج با فرزند خوانده!

بیست‌ و نهمین شماره ماهنامه کارتون و طنز خط‌خطی، ویژه ۱۰۰ روزگی دولت یازدهم به همراه بخشی با موضوع ازدواج با فرزندخوانده منتشر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش خبرآنلاین، طرح جلد شماره جدید «خط خطی» به موضوع تصویب قانون ازدواج با فرزندخوانده پرداخته است. مدیرمسئول خط‌خطی در سرخط این شماره ضمن اشاره به سخنان بی‌سایقه وزیر محترم ارشاد درباره ممیزی کتاب نوشته: «اصولا داستان ممیزی برای بنده و امثال بنده که از راه قلم! نان جوی رژیمی می‌خوریم از مواردی است که پشت و هفت پشتمان را می‌لرزاند و وادار به حرکات موزون درونِ گور می‌نماید. از آن‌جایی که دیوار اهالی قلمِ بدون فیله و راسته، کوتاه‌ترین دیوار و در حد پادری است! تمامی تراوشات قلمشان به یک قطره از تراوشات حلزون هم نمی‌ارزد و تازه اگر تراوشی هم باشد به دلیل ناتوانی و نارسایی در تهیه کاغذ، بازهم خاصیتی نخواهد داشت.

«ویژه‌نامه صدروزگی دولت روحانی، عمو دیپلمات، برگی از فیسبوک آقای ظریف، این‌ام شد کار، مصیبت پیرپسر بودن، منوچهر احترامی و پیرش، بیا بریم دشت، باغ‌وحش نوین، با وانت در نیمه‌شب، تذکره علی پروین، جباری و دلتنگی‌های آبی‌اش، امتحان کشتی نسبتاً آزاد، افشاگری در فوتبال ناپاک، طرز تهیه سریال پلیسی» از جمله عناوین مطالب این شماره است.

ماهنامه خط خطی به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی کیارش زندی، سردبیری امین مویدی و معاونت سردبیری هادی حیدری منتشر می شود. خط‌خطی را در ۶۸ صفحه تمام‌رنگی به قیمت 3 هزار تومان، معادل هشت عدد گردو از روزنامه‌فروشی‌های سراسر کشور تهیه کنید.

 

‎

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین