کد خبر: ۲۱۸۴۷۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵

ديدار استاندار و مجمع نمايندگان استان فارس با معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور

استاندار فارس به همراه مجمع نمايندگان این استان در مجلس شوراي اسلامي، با دكتر محمدباقر نوبخت، معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور ديدار و گفت‌وگو كردند.
آفتاب‌‌نیوز :
 آفتاب: در اين ديدار كه یک شنبه شب (19 آبان‌ماه) به ميزباني دكتر نوبخت در ساختمان معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور برگزار شد مباحث مختلفی همچون بررسی بودجه استانی، حمایت از طرح¬های عمرانی و زیربنایی و دیگر برنامه‌هاي توسعه استان فارس مورد بررسي قرار گرفت.

همچنين استاندار و نمايندگان استان  فارس ضمن قدرداني از اهتمام دولت تدبير و اميد به توسعه استان‌هاي كشور، از ظرفيت‌هاي بالاي این استان در زمينه توسعه اقتصادي گفتند.

دكتر نوبخت نيز با تأكيد بر ادامه حمايت‌هاي دولت از توسعه همه‌جانبه كشور، به‌ويژه در عرصه طرح‌هاي عمراني، ابراز اميدواري كرد، بيش از پيش شاهد توسعه استان فارس در عرصه‌هاي مختلف باشيم. وی همچنین از برگزاری جلسات مشابهی با نمایندگان و استانداران دیگر استان¬های کشور استقبال کرد.

گفتنی است پیش از این نیز استانداران و مجمع نمایندگان استان¬های مازندران، همدان، خراسان رضوی و اصفهان، چنین جلساتی را با معاون رییس جمهور برگزار کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین