کد خبر: ۲۱۹۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴

دربرنامه نود چه گذشت؟

ما تمام انگ هایی که به می زنند را به جان می خریم اما تا پایان راه این مسائل را پیگیری می کنیم تا روزی که فوتبال پاک را شاهد باشیم. گویا برای برخی دوستان مانند آقای قلعه نوئی و اطرافیانشان انگ زدن به دیگران کار ساده ای است اما ما به این مسائل کاری نداشته و با قوت به کار خود ادامه می دهیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برنامه نود در فاصله ای که طی هفته های اخیر بازی های لیگ برتر فوتبال کشور در تعطیلات نیم فصل قرار دارد، این فرصت را پیدا کرد تا به مسائل حاشیه ای فوتبال کشور، به خصوص وضعیت تیم های پایه در کشور ما اشاره داشته باشد. در برنامه این هفته نود به بازی هفته گذشته تیم ملی برابر تایلند، دیدار آینده تیم ملی برابر لبنان و سایر مسائل روز فوتبال کشور پرداخته شد.  
 
کی روش: تلاش می کنم فرگوسن را به ایران بیاورم
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که همراه با بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان برای برگزاری بازی مقابل تیم فوتبال لبنان در بیروت به سر می برد، برای لحظاتی با برنامه نود و عادل فردوسی پور گفتگو کرد. 

کارلوس کی روش در این گفتگو یک قول به هواداران فوتبال در ایران داد و گفت: من تمام سعی خودم را می کنم که بتوانم با توجه به محبوبیتی که نزد فرگوسن دارم از وی برای حضور در ایران دعوت کنم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم. 

وی همچنین در خصوص برنده توپ طلای فوتبال جهان در سال 2013 گفت: رایی که من دادم طی یک نظر سنجی بود که جمع مربیان لیگ برتری فوتبال ایران در خصوص آن نظر داده بودند و ما نظر همه آنها را جمع کرده و نظر آنها را به عنوان رای ایران به فیفا ارائه کردیم. حتی در این زمینه نظر اعضای کادر فنی تیم ملی را هم گرفتم اما به دلیل قوانین فیفا نمی توانم الان اعلام کنم که به چه کسی رای دادم. 

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: در خصوص اینکه جواد نکونام به مسی رای داده نظری ندارم و این نظر شخصی وی بوده است. اما نظری که من به عنوان نماینده فوتبال ایران ارائه کردم احتمالا روز سه شنبه منتشر خواهد شد. اما فکر می کنم رقابت نهایی برای کسب توپ طلا بین مسی و رونالدو خواهد بود. 

کی روش در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: من مطمئن هستم که اکثر مردم ایران با اعتقادی که به تیم ملی دارند بر این باورند که تیم ملی در بازی با لبنان پیروز خواهد شد و از اینکه مردم در نظر سنجی برنامه نود رای بالایی به برتری ایران دادند تشکر می کنم.  
 
تاج: جام حذفی را حذف نمی کنیم
 

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال کشور در خصوص درخواست کارلوس کی روش مبنی بر حذف بازی های جام حذفی و موکول کردن آن به بعد از بازی های جام جهانی اظهار داشت: جام حذفی را نمی توانیم از برنامه خارج کنیم و الان که در میانه راه هستیم باید این راه را ادامه داده و تا پایان آن برویم.
 
مهدی تاج با بیان مطلب فوق خاطر نشان کرد: برنامه ای که آقای کی روش به سازمان لیگ ارائه داده قابل قبول است. همه جا عرف این است که تیم ملی به سازمان لیگ برنامه می دهد اما ما مشکلی برای اجرای برنامه های آقای کی روش انجام نداده ایم. تمام تلاش ما نیز این است که تا 20 فروردین هم بازی های جام حذفی و هم بازی های لیگ برتر را به پایان برسانیم.  
 
وی در پایان عنوان کرد: روز پنج شنبه و بعد از بازگشت تیم ملی از لبنان جلسه ای با آقای کی روش خواهیم داشت و در خصوص بازی ها و برنامه های تیم ملی تصمیم گیری می کنیم.  
 
ماجرای نامه ای که فدراسیون فوتبال به باشگاه ها فرستاد

فدراسیون فوتبال کشورمان طی هفته های اخیر نامه ای را از فدراسیون جهانی فوتبال دریافت کرده که طی آن اعلام شده که تمام باشگاه هایی که بازیکنان آنها در جام جهانی حضور داشته باشند از فیفا پول دریافت خواهند کرد و این مبلغ به ازای تمام روزهایی است که این بازیکنان در کشور برزیل حضور خواهند داشت. در این خصوص با توجه به رقم اعلام شده به نظر می رسد مبلغی بالغ بر 4 میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال برای تخصیص به باشگاه ها ارائه خواهد شد.  
این در حالی است که فدراسیون فوتبال در بندهای ارسالی این نامه به باشگاه ها، بخشی را که مربوط به پرداخت پول به بازیکنان و باشگاه ها می شد را حذف و برای باشگاه ها ارسال نکرده بود که این نیز در زمینه خود جای سوال دارد.  
 
جنگ علنی شد

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مجری برنامه نود در خصوص آخرین روند تبانی فوتبال اظهار داشت: فعلا در مرحله جمع آوری اطلاعات از افراد مطلع هستیم و از افراد مختلف دعوت می کنیم تا حرف های آنان را بشنویم. بنده این اطمینان را به همه مردم و علاقه مندان به فوتبال می دهم که تا پایان سال جاری پیگیر این موضوع خواهیم بود و برخوردهای لازم و معرفی به دستگاه های قضایی را خواهیم داشت.  
فردوسی پور در این زمینه از خود و برنامه نود نیز دفاع کرد و گفت: ما تمام انگ هایی که به می زنند را به جان می خریم اما تا پایان راه این مسائل را پیگیری می کنیم تا روزی که فوتبال پاک را شاهد باشیم. گویا برای برخی دوستان مانند آقای قلعه نوئی و اطرافیانشان انگ زدن به دیگران کار ساده ای است اما ما به این مسائل کاری نداشته و با قوت به کار خود ادامه می دهیم.  
 
مردم انزلی را دوست دارم

دروازه بان خارجی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی مهمان ویژه برنامه نود بود وگفت: از همان روز اول که به ایران آمدم رابطه خوبی با مردم شهر انزلی پیدا کردم و تمام مربیان و مردم و بازیکنان و کادر باشگاه با من مهربان بودند. پول هایی که در ایران می دهند خیلی بیشتر از پول هایی است که در فوتبال مولداوی می دهند.  
پاچنکو در گفتگو با فردوسی پور عنوان کرد: فردی نیستم که زیاد در رسانه ها باشم و سعی می کنم که بیشتر اوقات زندگی را در کنار خانواده باشم. حتی اسم فرزندان و همسرم را هم روی بدنم خالکوبی کرده ام و در آینده نام پدر و مادرم را هم به آن اضافه می کنم.  

منبع: فردا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین